Young Impact en War Child maken peace-statement
- Algemeen
- 5 jun 2024 @ 10:07
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 5 jun 2024 @ 10:07
- Michiel van Zaane
in de week van de mentale gezondheid (3 tot en met 8 juni) organiseerde Young Impact samen met War Child twee shows in Rotterdam Ahoy: Young Impact Day en Impact Night. De evenementen brachten artiesten en jongvolwassenen samen om het gesprek over mentale gezondheid aan te gaan en positieve verandering te bevorderen.
Vlak voor het optreden van Kraantje Pappie betraden Ernst Suur, directeur van War Child, en Quinty Misiedjan, ambassadeur van War Child, het podium. Samen maakten zij een indrukwekkend statement met alle 15.000 jongeren in de zaal door tegelijkertijd het peaceteken te maken. Ernst Suur, directeur War Child: ‘Het gaf me kippenvel om samen met al deze jongeren dit belangrijke statement te maken. Deze boodschap is helaas meer nodig dan ooit. Er groeien momenteel 468 miljoen kinderen op met de gevolgen van oorlog en dat is meer dan ik in m’n 20 jaar bij War Child heb gezien. Vanuit War Child zullen we deze kinderen blijven helpen bij het verwerken van hun traumatische ervaringen, zodat ze weer kunnen bouwen aan een toekomst vrij van angst en gevaar.’
Tijdens zowel Young Impact Day als Impact Night toonden artiesten Kraantje Pappie, Numidia en Son Mieux niet alleen hun muzikale talenten, maar waren ze ook openhartig over hun persoonlijke struggles. Ze spraken over hun eigen ervaringen met mentale gezondheid, de obstakels die ze hebben overwonnen en de manieren waarop ze hiermee omgaan. Hun openheid liet zien dat niemand er alleen voor staat.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Zanger Claude en Basic-Fit vragen aandacht voor mentale...
- In het wiel van Allard Hansma CMO Greenwheels
- Nieuwe campagne tegen opvoeren e-bike: 't kan hard gaan
- Enterprise lanceert campagne met virtuele én echte glitter...
- Greenwheels: geniet van wat je niet hebt
- Irene Moors trapt publiekscampagne voor onderzoekscentrum...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing