Interactief business event 'Drivers'

  • B2b
  • 18 okt 2013 @ 11:13
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • Zakelijk

Op 23 oktober 2013 vindt tijdens de Dutch Design Week het event 'Drivers' plaats. Vijftien start-ups pitchen dan hun product/dienst aan een groot aantal potentiële opdrachtgevers. Drivers is onderdeel van Driving Dutch Design (DDD), een kosteloos ondersteunend programma voor jonge startende creatieve ondernemers geïnitieerd door ABN Amro, Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers (BNO) en Dutch Design Week/Capital D.

Een jaar lang committeerden vijftien start-ups zich aan een serie masterclasses/workshops op het gebied van onder meer financiering, bedrijfsvoering, presentatie, profilering en internationalisering, gegeven door ABN Amro, Baker & McKenzie, EY, Syntens en diverse professionals uit de designwereld. Op 23 oktober tonen de deelnemers op deze afsluiting de resultaten van een jaar hard werken aan potentiële opdrachtgevers.

Deelnemers
De deelnemers aan Drivers zijn: Aoife Wullur, Dajo Bodisco Massink (Krux Amsterdam), Studio Nic Roex, Frank Westland en Sjoerd van Wijk (DoubleYou), Michiel Geluk en Barth Vrijling (Vrijling & Geluk), Daphne van Mourik, Sanne Kistemaker en Neele Kistemaker (Muzus), Michelle van Mil (Veemee Visuals), Martine Mathijsen (Noft), Josine Overduin, Dries van Wagenberg, Alejandra Huerta, Marjan Veltkamp (Fields) en Tom Dissel.

Volgend jaar
In 2014 zal er weer een editie van Driving Dutch Design plaatsvinden. Startende creatieven die mee willen doen kunnen zich opgeven via info@drivingdutchdesign.nl.
 

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken