Boldking kiest Zuiver Media als nieuw mediabureau

Boldking kiest Zuiver Media als nieuw mediabureau
  • Bureaus
  • 25 feb 2025 @ 12:02
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Scheermerk Boldking heeft mediabureau Zuiver Media ingeschakeld om zijn mediastrategie, mediaplanning en media-inkoop te verzorgen. Met deze samenwerking wil het merk, dat zich richt op innovatieve scheer- en verzorgingsproducten voor mannen, een nieuwe stap zetten in de Europese groeistrategie.

De eerste mediacampagne onder leiding van Zuiver Media staat gepland voor maart 2025. Volgens Piet-Hein Smit, CEO van Boldking, is de keuze voor Zuiver Media gebaseerd op de strategische en pragmatische aanpak van het bureau. ‘We zoeken altijd partners die onze ambitie begrijpen en onze doelgroep op de juiste manier weten te bereiken. Met Zuiver Media hebben we een bureau gevonden dat strategisch sterk is en tegelijkertijd pragmatisch te werk gaat’, aldus Smit.

Simon de Best, partner bij Zuiver Group, ziet in Boldking een onderscheidend merk in een competitieve markt. ‘We kijken ernaar uit om samen impactvolle campagnes te realiseren en bij te dragen aan hun omnichannel groeistrategie.’

De samenwerking past binnen de bredere expansieplannen van Boldking, dat zich richt op een sterkere merkpositionering en een grotere naamsbekendheid in de Europese markt.

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken