The Flower Farm kiest Trojan Monkeys als social agency

- Bureaus
- 25 feb 2025 @ 09:57
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 25 feb 2025 @ 09:57
- Kel Koenen
The Flower Farm heeft het Amsterdamse socialmediabureau Trojan Monkeys geselecteerd voor de ontwikkeling, productie en advertising van alle social content. Met een gedeelde missie om het regenwoud te beschermen, willen beide partijen de boodschap van The Flower Farm verder versterken via social media.
Trojan Monkeys zal The Flower Farm ondersteunen met strategische en creatieve contentontwikkeling. Jasper Spaargaren, CMO van The Flower Farm, benadrukt de keuze voor Trojan Monkeys vanwege hun innovatieve aanpak en flexibiliteit. ‘Ze hebben bewezen moeiteloos te schakelen tussen strategie en creatie, wat perfect aansluit bij onze ambitie om niet alleen het regenwoud te beschermen, maar ook onze merkwaarde te versterken.’
‘We zijn vereerd dat we mogen samenwerken met een merk dat duurzaamheid en innovatie zo hoog in het vaandel heeft staan’, zegt Pablo van den Berg, oprichter van Trojan Monkeys. ‘Ons bureau beweegt zich behendig tussen activatie, PR en content, wat ons helpt om content te maken die gaat vliegen.’
Een opvallende innovatie binnen de samenwerking is de introductie van de 'Flower Farm Sparky', een AI-gestuurde assistent die het creatieve proces ondersteunt. Dit hulpmiddel helpt bij een contentproductie zonder in te boeten op authenticiteit, aangezien de uiteindelijke uitwerking in handen blijft van ervaren content creators. De eerste campagnes uit deze samenwerking worden de komende weken gelanceerd.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Crocodile Agency aan de slag voor Pladis
- Europese introductiecampagne Mitsubishi Outlander PHEV Life Is...
- Optimel introduceert nieuwe Probiotica-lijn met uitgebreide...
- Romantisch Valentijnidee? Toeter 'I love you' in morse!
- Simyo lanceert nieuwe campagne 'Op die fiets!'
- HG kiest team5pm als nieuw social media bureau
Laatste Nieuws
- Boldking kiest Zuiver Media als... 25-02-2025
- DJI breidt ‘Er zit meer... 25-02-2025
- The Flower Farm kiest Trojan Monkeys... 25-02-2025
- Magioni lanceert campagne 'For the... 25-02-2025
- Prénatal verlengt samenwerking met... 24-02-2025
- Salone del Mobile.Milano 2025 viert... 24-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day