Esther Brouwer managing director bij Indie

  • Bureaus
  • 31 okt 2019 @ 21:37
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Esther Brouwer start morgen (1 november) als managing director bij reclamebureau Indie Amsterdam. Ze maakt de overstap vanuit TBWA\Neboko.

Brouwer startte haar carrière in de reclamebureauwereld bij Muntz en later FHV/BBDO. De afgelopen twaalf jaar is ze bij TBWA eindverantwoordelijk geweest voor het Albert Heijn-account, waarvan de laatste jaren als managing partner. Ze heeft een grote rol gespeeld in het ontwikkelen van de campagnes met supermarktmanager Harry Piekema, maar ook in de social case Appie Today met formats als BuikBillenBonus en Blij met Sjoerd.

Korte lijntjes

Maar Brouwer vond het tijd voor iets nieuws. 'De reclamewereld is aan het veranderen. Je merkt dat opdrachtgevers graag willen co-creëren en korte lijntjes met het bureau willen hebben. Bij Indie is dat iets wat van nature altijd al zo gaat en ik ben daar groot voorstander van. Met een klein en vooral enthousiast team snel grote stappen maken en mooi werk creëren, daar heb ik veel zin in.'

Lode Schaeffer, eigenaar en creative director van Indie, voegt toe: 'Met Esther stapt er een bom aan ervaring in merkdenken, retail en contentmarketing bij Indie binnen. Daarnaast is ze een warme en aanstekelijke persoonlijkheid, met een groot hart voor creatief werk.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken