OMG wereldwijde mediapartner Philips Domestic Appliances

OMG wereldwijde mediapartner Philips Domestic Appliances
  • Bureaus
  • 15 feb 2023 @ 09:54
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Philips Domestic Appliances kiest Omnicom Media Group (OMG) als wereldwijd mediabureau. Het partnerschap omvat alle keukenapparatuur, koffiezetapparaten, klimaat-, kleding- en vloerverzorgingsproducten van het bedrijf in meer dan 100 landen.

Door het bedrijf te ondersteunen middels een op maat gemaakt mediaplatform, speelt OMG een sleutelrol bij het implementeren van een nieuw marketingmodel en het bevorderen van de versnelde groeiagenda. De missie van Philips Domestic Appliances is om van huizen een thuis maken. OMG ondersteunt het bedrijf hierin door traditionele, digitale en performance media in te plannen én te kopen voor het volledige merkenportfolio en uitgebreide campagneschema van het bedrijf. De samenwerking start op 1 april 2023.

‘Consumenten willen een volledige ervaring. Ze maken geen verschil tussen de boodschap en het medium. Daarom hebben we een bureaumodel ontworpen dat de consument echt centraal stelt en gericht is op het maken van impact’, zegt Trix van der Vleuten, Head of Global Brands & Marketing Strategies bij Philips Domestic Appliances.

Alex de Ruwe, Head of Media bij Philips Domestic Appliances: ‘Met OMG hebben we een mediapartner gevonden die onze groei mogelijk maakt en ons in staat stelt onze ambitieuze doelen te bereiken. De tech, tools en de talentvolle mensen van OMG tillen media naar een hoger niveau middels integratie, standaardisatie, automatisering, vereenvoudiging en innovatie. We kijken uit naar een goede en langdurige samenwerking met ons nieuwe bureau.’

Florian Adamski, CEO van de Omnicom Media Group: ‘OMG en Philips Domestic Appliances hebben een gemeenschappelijk doel: de consumentenervaring transformeren om groei op de lange termijn mogelijk te maken. Dit doel vormt de basis van ons op maat gemaakte mediaplatform en alle merken waar ons team aan zal werken.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken