Campagne Kom Gewoon brengt Rotterdam Centrum onder de aandacht
- Bureaus
- 2 sep 2024 @ 08:19
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 2 sep 2024 @ 08:19
- Michiel van Zaane
De winkeliers en pandeigenaren van Rotterdam Centrum starten op 2 september 2024 met de campagne Kom Gewoon. De campagne is bedoeld om het merk Rotterdam Centrum te versterken en de zichtbaarheid van de diverse winkelgebieden vergroten.
De campagne brengt het DNA van Rotterdam Centrum tot leven en nodigt iedereen uit om de dynamiek van de stad te ervaren. De gekozen visuele identiteit en strategie moeten het “rauwe, gedurfde en innovatieve karakter van Rotterdam” weerspiegelen. Kom Gewoon wil mensen aanmoedigen om de stad te ontdekken, te genieten van het fysieke winkelen en de levendigheid van Rotterdam te voelen, zowel binnen als buiten de centrumgrenzen.
Waarom Kom Gewoon?
Pauline Buurma (Directeur Organisatie Rotterdam Centrum): ‘Rotterdam Centrum is dé plek om te ontdekken en daarom nodigen we iedereen die dat nog niet weet uit, om gewoon te komen. Daarom hebben we gekozen voor de campagne Kom Gewoon. Het belichaamt de Rotterdamse nuchterheid en gastvrijheid, en nodigt iedereen uit om de stad op hun eigen manier te ervaren. De campagne sluit perfect aan bij de identiteit van Rotterdam en onze ambities voor het centrum.’
Snip Snap, creator van deze campagne, is het nieuwe Rotterdamse creatieve contentbureau van de BIZ Rotterdam Centrum. Het bureau heeft als opdracht om de merkidentiteit van Rotterdam Centrum verder te versterken met media, content creatie en performance marketing. Pauline Buurma: ‘Snip Snap heeft de juiste snaar gevonden om Rotterdam Centrum een podium te geven die het verdient. We zien in Snip Snap een partner om dit met elkaar uit te bouwen.’
Susanne Plaisier (co-founder van Snip Snap): ‘We zijn enorm trots dat we met onze creatieve aanpak Rotterdam Centrum nog zichtbaarder kunnen maken. Onze campagnes zullen bezoekers het hele jaar door inspireren en activeren om het centrum te bezoeken en aankopen te doen. We zien talloze mogelijkheden om mensen in beweging te brengen met verrassende activaties, zoals de benoeming van een Modeburgemeester op 14 september, en content die perfect aansluit bij het energieke karakter van de stad.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Rabobank profileert zich als 'Onze bank' in merkcampagne
- Dentsu wint wereldwijde mediapitch eBay
- Zalando presenteert nieuwe merkpositionering
- RA*W presenteert After-Cannes talk
- Campagne Kom Gewoon brengt Rotterdam Centrum onder de aandacht
- Health-e start campagne om digitale gezondheidsservice te...
Laatste Nieuws
- GVB zoekt Amsterdammers die... 13-09-2024
- Benu lanceert nieuwe merkcampagne13-09-2024
- SuperRebel lanceert meest rampzalige... 13-09-2024
- [marketeer 208] Paul Woltering -... 13-09-2024
- Ben verrast studenten met gratis... 13-09-2024
- Rode Kruis start wervingscampagne... 11-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing