BridgeFund kiest voor Draft Digital

- Bureaus
- 23 apr 2025 @ 08:08
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 23 apr 2025 @ 08:08
- Kel Koenen
BridgeFund en Draft Digital bundelen de krachten in een nieuwe samenwerking op het gebied van programmatic advertising. Draft Digital gaat zowel de strategische koers bepalen als de uitvoering verzorgen van alle programmatic campagnes voor BridgeFund.
De samenwerking kwam tot stand na een pitchtraject waarbij meerdere bureaus hun visie presenteerden. Volgens beide partijen bleek er een sterke klik te zijn, vooral op het vlak van ambitie en visie. ‘We doen niets omdat het "innovatief" klinkt, we doen het omdat het werkt’, aldus Mark Hoekx, Performance Marketeer bij BridgeFund. ‘Draft Digital denkt mee, durft te challengen en weet hoe je digitale kanalen slim inzet voor groei.’
BridgeFund, opgericht in 2018 door Julian van de Steeg en Rutger Quispel, is gevestigd in Amsterdam en telt inmiddels meer dan 125 medewerkers. Het fintechbedrijf staat bekend om zijn snelle, datagedreven werkwijze, iets waar Draft Digital naadloos op aansluit.
Ook Lars Postmus, eigenaar van Draft Digital, spreekt van een natuurlijke match. ‘BridgeFund is een merk met lef en een frisse blik op de markt. Precies het soort partner waar wij energie van krijgen. Ze durven dingen anders te doen en dat sluit naadloos aan bij onze visie op digitale marketing.’
Binnen de samenwerking ligt de focus op een holistische benadering van programmatic advertising.
Foto (vlnr): Tim van der Werf, Lars Postmus en Mark Hoekx
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en Happiness triomferen op 59ste...
- BridgeFund lanceert nieuwe MKB-campagne: ‘Voor je weet maar...
- Commercialreview Q1 2025: ING, Welkoop en Lidl grote winnaars
- Nationale-Nederlanden: een hardloper in ons allemaal
- Look-O-Look lanceert kleurrijke merkcampagne
Laatste Nieuws
- CZ gaat voor Ace als strategisch... 23-04-2025
- BridgeFund kiest voor Draft Digital23-04-2025
- Volkswagen kiest voor DC social:... 23-04-2025
- Motorola kiest voor lifestyle met... 22-04-2025
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe... 18-04-2025
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en... 17-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management