Hans Anders maakt 3=1-actie deelbaar

Hans Anders maakt 3=1-actie deelbaar
  • Food-en-retail
  • 21 apr 2025 @ 10:33
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

In het vervolg op de populaire 3=1-campagne van Hans Anders, krijgt André van Duin gezelschap van Janny van der Heijden én haar teckel Nhaan. De nieuwe campagne, ontwikkeld door creative branding agency Vengean, is 21 april van start gegaan en introduceert een opvallende wending: de actie is vanaf nu deelbaar.

‘Met z’n tweeën profiteren van drie brillen voor de prijs van één,’ aldus Linda van de Wiel, Director Marketing & Communications bij Hans Anders. ‘Wij zijn tot nu toe het enige merk dat een échte 3=1-actie heeft gelanceerd én die vervolgens ook echt voor twee mensen deelbaar maakt.’

De keuze voor Janny van der Heijden lag volgens het merk voor de hand. Net als André van Duin is zij ‘niet weg te denken uit de Nederlandse cultuur – een vertrouwd en door een zeer breed publiek geliefd gezicht’. De dynamiek tussen beiden zorgt opnieuw voor een warme en humorvolle campagne, waarbij de toevoeging van teckel Nhaan zorgt voor een extra vleugje charme.



Met de boodschap dat voordeel ook gedeeld mag worden met een partner, vriend(in), familielid of zelfs een onbekende, onderstreept Hans Anders zijn missie: goede kwaliteit in zien en horen betaalbaar en toegankelijk maken voor iedereen.

De omnichannelcampagne is zichtbaar via tv, radio, social media, online, CRM en in de winkels. Net als in het eerste deel zijn de regie en fotografie respectievelijk in handen van Sjors Baarveld en Ron Gessel. Birgit Schuurman verzorgt opnieuw de voice-over.

Kel Koenen

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken