Hans Anders maakt 3=1-actie deelbaar

- Food-en-retail
- 21 apr 2025 @ 10:33
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 21 apr 2025 @ 10:33
- Kel Koenen
In het vervolg op de populaire 3=1-campagne van Hans Anders, krijgt André van Duin gezelschap van Janny van der Heijden én haar teckel Nhaan. De nieuwe campagne, ontwikkeld door creative branding agency Vengean, is 21 april van start gegaan en introduceert een opvallende wending: de actie is vanaf nu deelbaar.
‘Met z’n tweeën profiteren van drie brillen voor de prijs van één,’ aldus Linda van de Wiel, Director Marketing & Communications bij Hans Anders. ‘Wij zijn tot nu toe het enige merk dat een échte 3=1-actie heeft gelanceerd én die vervolgens ook echt voor twee mensen deelbaar maakt.’
De keuze voor Janny van der Heijden lag volgens het merk voor de hand. Net als André van Duin is zij ‘niet weg te denken uit de Nederlandse cultuur – een vertrouwd en door een zeer breed publiek geliefd gezicht’. De dynamiek tussen beiden zorgt opnieuw voor een warme en humorvolle campagne, waarbij de toevoeging van teckel Nhaan zorgt voor een extra vleugje charme.
Met de boodschap dat voordeel ook gedeeld mag worden met een partner, vriend(in), familielid of zelfs een onbekende, onderstreept Hans Anders zijn missie: goede kwaliteit in zien en horen betaalbaar en toegankelijk maken voor iedereen.
De omnichannelcampagne is zichtbaar via tv, radio, social media, online, CRM en in de winkels. Net als in het eerste deel zijn de regie en fotografie respectievelijk in handen van Sjors Baarveld en Ron Gessel. Birgit Schuurman verzorgt opnieuw de voice-over.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Aldi start 'Waar liggen de eieren'
- Xenos en Sanny Verhoeven lanceren feelgoodcollectie: 'Happy at...
- Gall & Gall lanceert rosé Bisous van Bas & Nicolette
- Rituals lanceert eerste 'airport Mind Oasis' op Schiphol
- Marit van Egmond deelt Albert Heijns succesfactoren met McKinsey
- No Waste Army wil met actie 261.000 kilo groenten redden
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hans Anders maakt 3=1-actie deelbaar21-04-2025
- Let It Rib viert spareribs zonder gene18-04-2025
- [onderzoek] Pasen: Chocola blijft... 18-04-2025
- Retailmedia: La Place lanceert app... 18-04-2025
- Waarom chocolade met Pasen meer is... 17-04-2025
- 'Broodjes van Sam en Joris'... 17-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management