CZ gaat voor Ace als strategisch partner

- Bureaus
- 23 apr 2025 @ 11:15
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 23 apr 2025 @ 11:15
- Kel Koenen
Zorgverzekeraar CZ heeft na een uitgebreide bureauoriëntatie gekozen voor Ace als nieuwe strategische en creatieve partner. Het Amsterdamse bureau kwam als winnaar uit de pitch, waarin het zich wist te onderscheiden met een geïntegreerde aanpak voor merkpositionering, campagneontwikkeling en digitale touchpoints.
Ace wordt als lead agency verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van het merk CZ, dat bijna vier miljoen klanten telt. Volgens CZ gaf eerder werk van Ace voor ABN AMRO en YoungCapital de doorslag om het bureau uit te nodigen. Met deze nieuwe samenwerking breidt Ace zijn portfolio verder uit, na recente overwinningen bij Schiphol en HAK.
‘Vanaf het eerste moment voelde het team van Ace als een verlengstuk van onszelf’, aldus Denise van der Veeke, senior campagnemanager bij CZ. ‘Ze begrepen onze uitdagingen, challengden ons en wisten ons te verrassen met een fris concept dat de juiste emotionele snaar raakt.’
Ook bij Ace is men enthousiast. ‘CZ staat als zorgverzekeraar voor een mooie uitdaging’, zegt Harm Balvers, Head of Strategy bij Ace. ‘Hoe vallen we op in een markt waar dienstverlening én communicatie nauwelijks onderscheidend zijn? Wij zijn trots dat we samen met CZ een vernieuwende positie gaan ontwikkelen.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en Happiness triomferen op 59ste...
- BridgeFund lanceert nieuwe MKB-campagne: ‘Voor je weet maar...
- Commercialreview Q1 2025: ING, Welkoop en Lidl grote winnaars
- Nationale-Nederlanden: een hardloper in ons allemaal
- Look-O-Look lanceert kleurrijke merkcampagne
Laatste Nieuws
- CZ gaat voor Ace als strategisch... 23-04-2025
- BridgeFund kiest voor Draft Digital23-04-2025
- Volkswagen kiest voor DC social:... 23-04-2025
- Motorola kiest voor lifestyle met... 22-04-2025
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe... 18-04-2025
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en... 17-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management