Look-O-Look lanceert kleurrijke merkcampagne

Look-O-Look lanceert kleurrijke merkcampagne
  • Bureaus
  • 17 apr 2025 @ 17:03
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Look-O-Look breekt met de sleur en trakteert Nederland op een nieuwe merkcampagne waarin plezier, kleur en fantasie centraal staan. Met het nieuwe Guiding Idea ‘Pak lekker uit’, ontwikkeld door creatief bureau Selmore, nodigt het snoepmerk iedereen uit om het leven wat minder serieus te nemen.

De campagne draait niet alleen om het product, maar zet Look-O-Look als merk steviger op de kaart. ‘We hebben Look-O-Look ook een nieuwe visual identity gegeven’, aldus Luuk Olde Hengel, Group Brand Manager Candy. ‘Daarin speelt de O van Look-O-Look een centrale rol, als toegangspoort naar een wereld vol lol, snoep en uitbundigheid.’

‘Eigenlijk willen we allemaal wel wat gekker, kleurrijker en grootser in het leven staan’, zegt Jakko Achterberg, Creative Partner bij Selmore. ‘Als we mensen aansturen om eens lekker uit te pakken, moeten we dat zelf natuurlijk ook niet nalaten in onze nieuwe campagne.’

 



De nieuwe merkidentiteit zal op allerlei manieren zichtbaar zijn. De uitrol van de campagne vindt plaats via tv, social media en digital out of home, met later dit jaar nog een opvallende PR-activatie.

Credits
Klant: Look-O-Look
Reclamebureau: Selmore
Sr. Creatief team: Barry Bol & Joris Bellemakers
Strateeg: Anja Froeling & Sophie Diepstraten
Account manager: Lilian Rijksen
Design: Martijn Beurs
Bureau producer: Sarah van der Steege
Verantwoordelijk klant: Anne Veldschoten / Luuk Olde Hengel
Productiemaatschappij: Hobbyfilm
Regisseur: Magnus Renfors
Producer: John Gerard
Grading: Joppo in De Groot
Editor: Martin Heijgelaar
VFX: Love Fagerstedt
Geluidsstudio: Public Audio
Voice over: John Jones

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken