Look-O-Look lanceert kleurrijke merkcampagne

- Bureaus
- 17 apr 2025 @ 17:03
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 17 apr 2025 @ 17:03
- Kel Koenen
Look-O-Look breekt met de sleur en trakteert Nederland op een nieuwe merkcampagne waarin plezier, kleur en fantasie centraal staan. Met het nieuwe Guiding Idea ‘Pak lekker uit’, ontwikkeld door creatief bureau Selmore, nodigt het snoepmerk iedereen uit om het leven wat minder serieus te nemen.
De campagne draait niet alleen om het product, maar zet Look-O-Look als merk steviger op de kaart. ‘We hebben Look-O-Look ook een nieuwe visual identity gegeven’, aldus Luuk Olde Hengel, Group Brand Manager Candy. ‘Daarin speelt de O van Look-O-Look een centrale rol, als toegangspoort naar een wereld vol lol, snoep en uitbundigheid.’
‘Eigenlijk willen we allemaal wel wat gekker, kleurrijker en grootser in het leven staan’, zegt Jakko Achterberg, Creative Partner bij Selmore. ‘Als we mensen aansturen om eens lekker uit te pakken, moeten we dat zelf natuurlijk ook niet nalaten in onze nieuwe campagne.’
De nieuwe merkidentiteit zal op allerlei manieren zichtbaar zijn. De uitrol van de campagne vindt plaats via tv, social media en digital out of home, met later dit jaar nog een opvallende PR-activatie.
Credits
Klant: Look-O-Look
Reclamebureau: Selmore
Sr. Creatief team: Barry Bol & Joris Bellemakers
Strateeg: Anja Froeling & Sophie Diepstraten
Account manager: Lilian Rijksen
Design: Martijn Beurs
Bureau producer: Sarah van der Steege
Verantwoordelijk klant: Anne Veldschoten / Luuk Olde Hengel
Productiemaatschappij: Hobbyfilm
Regisseur: Magnus Renfors
Producer: John Gerard
Grading: Joppo in De Groot
Editor: Martin Heijgelaar
VFX: Love Fagerstedt
Geluidsstudio: Public Audio
Voice over: John Jones
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Stichting Zaadbalkanker en Zespri: check je kiwi’s
- BridgeFund lanceert nieuwe MKB-campagne: ‘Voor je weet maar...
- Nationale-Nederlanden: een hardloper in ons allemaal
- Gall & Gall en Natwerk lanceren eerste gezamenlijke...
- Commercialreview Q1 2025: ING, Welkoop en Lidl grote winnaars
- Zeeman zoekt ondergoedmodellen die clubkas willen spekken
Laatste Nieuws
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe... 18-04-2025
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en... 17-04-2025
- Look-O-Look lanceert kleurrijke... 17-04-2025
- Dr. Oetker lanceert Suprema met Chase17-04-2025
- Dr. Hauschka kiest Onze Kapel voor... 16-04-2025
- Contentcreatie zonder grenzen,... 16-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management