Starbucks kiest Kumpany voor festivalactivatie DTRH

Starbucks kiest Kumpany voor festivalactivatie DTRH
  • Bureaus
  • 16 apr 2025 @ 09:48
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Starbucks Chilled Coffee heeft merkactivatiebureau Kumpany geselecteerd als nieuwe creatieve partner voor de activatie rondom haar samenwerking met festival Down The Rabbit Hole (DTRH).

De keuze volgt op een uitgeschreven pitch waarin het bureau zich wist te onderscheiden met een opvallend creatief concept. De samenwerking tussen Starbucks Chilled Coffee en DTRH is recent met drie jaar verlengd.

Tijdens de komende editie van het populaire muziek- en kunstfestival introduceert Starbucks Chilled Coffee een volledig nieuwe activatie, bedoeld om festivalgangers op bijzondere wijze een ‘chill’ break te laten ervaren. De merkactivatie maakt deel uit van de bredere Take10-campagne van Starbucks Chilled Coffee, die deze zomer zichtbaar zal zijn via sampling, social media, influencers en podcasts.

‘We zijn ontzettend blij met het verlengen van onze samenwerking met DTRH en de kickstart met onze nieuwe activatiepartner Kumpany’, zegt Jelmer Yde Bergsma, Senior Commercial Manager Starbucks RTD voor Nederland, België en Frankrijk. ‘Hun creatief onderscheidend vermogen in het concept was doorslaggevend in de pitch. Ik kijk ernaar uit om hiermee zowel de festivalervaring als onze merkassociaties te verrijken.’

Jasper Admiraal, Managing Partner van Kumpany, vult aan. ‘We zijn ontzettend blij dat we voor dit iconische merk aan de slag mogen en hopen dat we de DTRH-bezoekers een onvergetelijk en ‘chill’ moment gaan bezorgen.’

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken