Contentcreatie zonder grenzen, Ambassadors lanceert Digital Doubles

- Bureaus
- 16 apr 2025 @ 18:28
- Link
-
Imke Walenberg
Hoofdredacteur Online
MarketingTribune - Geen tag
- 16 apr 2025 @ 18:28
- Imke Walenberg
Het Amsterdamse creatieve technologiebedrijf Ambassadors lanceert vandaag zijn nieuwste innovatie: Digital Doubles. Een service waarmee merken hyperrealistische digitale replica’s van producten én mensen kunnen creëren, inzetbaar voor campagnes, social content en productvisualisaties.
In een marketingwereld waarin snelheid en schaalbaarheid sleutelwoorden zijn, biedt deze dienst een slimme uitkomst. Dankzij intern ontwikkelde AI en geavanceerde 3D-technologie maakt Ambassadors fotorealistische modellen die direct kunnen worden ingezet, zonder fysieke prototypes of tijdrovende shoots. CEO Halbo van der Klaauw noemt het 'het moment waarop alles samenkomt': de kracht van AI, gekoppeld aan jarenlange 3D-expertise en ervaring in grootschalige productie.
'We zien een bos vol AI-startups en shiny tools, maar de echte waarde zit in kwaliteit en schaalbaarheid,' zegt Van der Klaauw. 'Met Digital Doubles helpen we merken om sneller content te maken, zonder in te leveren op productie-excellence. Denk aan wat we al deden voor Philips en Dyson, maar dan sneller, flexibeler én breder toepasbaar.'
Ethisch getraind
De dienst is volledig ontwikkeld binnen Ambassadors’ eigen beveiligde omgeving, waarmee merkdata en IP volledig worden beschermd. AI-modellen worden ethisch getraind en toegepast volgens wettelijke kaders. De digitale ‘doubles’ zijn inzetbaar in elk gewenst decor, van een strand bij zonsopgang tot een klinisch witte productlancering. Kortom, volledig afgestemd op de merkidentiteit. Digital Doubles zijn beschikbaar in drie op maat gemaakte pakketten. ’Voorzichtig verkennen of groots uitrollen, het kan allebei,' zegt Business Director Maurice Paans.
-
Imke Walenberg
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur Online
- Website:https://nl.linkedin.com/in/imkewalenberg
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Stichting Zaadbalkanker en Zespri: check je kiwi’s
- BridgeFund lanceert nieuwe MKB-campagne: ‘Voor je weet maar...
- Nationale-Nederlanden: een hardloper in ons allemaal
- Gall & Gall en Natwerk lanceren eerste gezamenlijke...
- Commercialreview Q1 2025: ING, Welkoop en Lidl grote winnaars
- Zeeman zoekt ondergoedmodellen die clubkas willen spekken
Laatste Nieuws
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe... 18-04-2025
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en... 17-04-2025
- Look-O-Look lanceert kleurrijke... 17-04-2025
- Dr. Oetker lanceert Suprema met Chase17-04-2025
- Dr. Hauschka kiest Onze Kapel voor... 16-04-2025
- Contentcreatie zonder grenzen,... 16-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management