De Hypotheker omarmt zelfverzekerdheid met 'Jazeker'

- Bureaus
- 29 apr 2025 @ 17:29
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 29 apr 2025 @ 17:29
- Kel Koenen
De Hypotheker tilt het begrip 'Jazeker' in een nieuwe campagne naar een hoger niveau. Het wordt een statement, een vibe en vooral de remedie voor de onzekerheid die veel huizenkopers de afgelopen jaren voelden.
De huizenmarkt kende lange tijd weinig ruimte voor twijfel: kopers moesten snel beslissen, vaak zonder bedenktijd. Met de nieuwe campagne wil De Hypotheker consumenten juist laten ervaren hoe het voelt om vol vertrouwen de markt te betreden. In de campagne zien we onder andere twee vrouwen die tijdens een bezichtiging het initiatief nemen, gewapend met een rolmaat en zichtbaar veel zelfvertrouwen.
'De markt blijft uitdagend, maar biedt ook kansen, ook voor starters', zegt Miranda Berends, hoofd marketing & communicatie bij De Hypotheker. 'Onze diensten en advies helpen hen om sterk in te stappen. Met meer dan 190 vestigingen hebben we de slagkracht van een nationale speler, gecombineerd met de persoonlijke aanpak van een lokale adviseur. Die boodschap wilden we op een jonge, zelfverzekerde manier overbrengen.' Lachend voegt ze toe: 'Op een Jazekere manier, inderdaad.'
Bekijk de commercial hieronder
De creatieve koers van de campagne werd ontwikkeld door Ara. 'Huizen zijn een hot topic. En communicatie rond hypotheken is verzadigd', stelt Jimi de Groot, associate creative director. 'We focussen ons volledig op awareness. Samen met De Hypotheker kiezen we een zelfverzekerde toon – mét entertainmentwaarde', vult collega Lisa Winkel aan. 'Zo snijden we door de ruis en blijven we top of mind.'
De campagne is video-first opgezet en omvat onder meer een tv-commercial geregisseerd door Ivan Boljat, bekend van de Nederlandse Songfestivalinzending. Ook zijn er social video’s ontwikkeld in samenwerking met Mamascreen.
Credits
Klant: De Hypotheker
Eindverantwoordelijke klant: Sanne de Laat, Miranda Berends, Carina Kloet, Stephanie Wierdsma
Bureau: Ara Creative Agency
Account: Catherina Bostantzis
Creatie: Lisa Winkel, Jimi de Groot
Creative director: Lon de Grunt
Productiemaatschappij: 10/10
Regisseur: Ivan Boljat
Producer: Noa Lemaire
D.O.P.: Levien Priem
Editor: Daan Kouijzer
Grading: Wietse van Bezooijen
Audio: Studio Levalo
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en Happiness triomferen op 59ste...
- Look-O-Look lanceert kleurrijke merkcampagne
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- Dr. Oetker lanceert Suprema met Chase
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
Laatste Nieuws
- De Hypotheker omarmt... 29-04-2025
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit... 29-04-2025
- We moeten offline (weer) sociaal... 29-04-2025
- Shuttel en nxt agency verlengen... 29-04-2025
- Harder Better Stronger wordt... 29-04-2025
- MyPos versterkt Benelux-strategie... 29-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management