Shuttel en nxt agency verlengen samenwerking

- Bureaus
- 29 apr 2025 @ 11:36
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 29 apr 2025 @ 11:36
- Kel Koenen
Mobiliteitsaanbieder Shuttel en PR-bureau nxt agency verlengen hun samenwerking. De afgelopen jaren hebben beide partijen intensief gewerkt aan Shuttels zichtbaarheid en positionering als voorloper in duurzame mobiliteit. Dankzij diverse media-inspanningen, met optredens op onder andere BNR, Radio 1 en Radio Veronica, heeft Shuttel zich nadrukkelijker kunnen profileren binnen de sector.
De verlenging van de samenwerking markeert volgens beide partijen een volgende stap richting een stevigere positie van Shuttel als autoriteit. ‘We zijn trots dat we Shuttel op dit gebied mogen begeleiden en zien dat de organisatie steeds vaker als expert wordt aangehaakt in het maatschappelijk debat over mobiliteit’, aldus Johan Konst, eigenaar van nxt agency.
De samenwerking blijft gericht op zichtbaarheid in landelijke media als FD, NOS en NRC, én op nichemedia binnen HR, mobiliteit en finance. Met thema’s als flexibel reizen, vitaliteit op de werkvloer en kostenbeheersing (TCO) wordt Shuttel gepositioneerd als thought leader in de mobiliteitssector. ‘Onze pr-manager, Iris Koning, is ontzettend proactief en weet ons op een betrokken en duidelijke manier mee te nemen in het hele PR-proces’, zegt Bart Horstman, marketingmanager bij Shuttel. ‘Dat heeft geleid tot prachtige resultaten, met zichtbaarheid op tv, de radio en in de krant – met een mooie PR-waarde.’
Naast mediaresultaten wil Shuttel nadrukkelijker klanten en partners betrekken bij communicatieactiviteiten. Zo werkte het bedrijf in mei 2024 samen met de gemeente Rotterdam aan de landelijke ‘Fiets naar je Werk-dag’. Shuttel en nxt agency zien de samenwerking als een levend proces, waarbij strategie, inhoud en media telkens opnieuw samenkomen. ‘Thought leadership is geen einddoel, maar een manier van werken’, besluit Konst.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en Happiness triomferen op 59ste...
- Look-O-Look lanceert kleurrijke merkcampagne
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- Dr. Oetker lanceert Suprema met Chase
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
Laatste Nieuws
- De Hypotheker omarmt... 29-04-2025
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit... 29-04-2025
- We moeten offline (weer) sociaal... 29-04-2025
- Shuttel en nxt agency verlengen... 29-04-2025
- Harder Better Stronger wordt... 29-04-2025
- MyPos versterkt Benelux-strategie... 29-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management