PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne

- Bureaus
- 29 apr 2025 @ 16:23
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 29 apr 2025 @ 16:23
- Kel Koenen
PwC presenteert vandaag wereldwijd een nieuwe merkpositionering, ondersteund door een visuele en verbale identiteit en de campagne 'So You Can'. Volgens het accountancy- en advieskantoor sluit deze update beter aan bij de huidige ontwikkelingen en de manier waarop PwC klanten helpt waarde te creëren en relevant te blijven.
Centraal in de nieuwe positionering staat dat PwC klanten ondersteunt bij het opbouwen, behouden en versnellen van momentum. Dit komt visueel tot uiting in een vernieuwd logo met een 'momentumteken', een nieuwe oranje kleur en frisse beeldtaal. Ook de toon van communicatie verandert: deze is voortaan 'gedurfd, samenwerkend en optimistisch'.
'Wij kijken voortdurend hoe we als PwC technologie en onze expertise kunnen inzetten om klanten te helpen waarde te creëren en te behouden’, vertelt Antonia Wade, global chief marketing officer van PwC. 'Nu zetten we een volgende stap in een ander belangrijk onderdeel van wie we zijn: ons merk. In de omgeving waarin onze klanten opereren, moeten ze kunnen samenwerken met een bedrijf dat ze helpt momentum op te bouwen, te behouden en te versnellen. Daar bewijst PwC haar waarde.'
De merk- en advertentiecampagne, ontwikkeld samen met FutureBrand en McCann, is vanaf vandaag zichtbaar via pwc.com en wordt de komende maanden wereldwijd verder uitgerold. De campagne omvat buitenreclame op luchthavens en vervoersknooppunten, printmedia, digitale kanalen en innovatieve AI-gedreven ervaringen, zoals connected TV-activaties.
Karlien Serrarens, brand director bij PwC Nederland, licht toe: 'We hebben de mensen, vaardigheden en ervaring om onze klanten te ondersteunen bij het optimaal benutten van de kansen die voortvloeien uit de snel veranderende wereld. Onze nieuwe merk- en creatieve campagne positioneert die capaciteit, zodat zowel klanten als (potentiële) werknemers een beter beeld kunnen krijgen van wat wij te bieden hebben.'
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en Happiness triomferen op 59ste...
- Look-O-Look lanceert kleurrijke merkcampagne
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- Dr. Oetker lanceert Suprema met Chase
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
Laatste Nieuws
- De Hypotheker omarmt... 29-04-2025
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit... 29-04-2025
- We moeten offline (weer) sociaal... 29-04-2025
- Shuttel en nxt agency verlengen... 29-04-2025
- Harder Better Stronger wordt... 29-04-2025
- MyPos versterkt Benelux-strategie... 29-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management