Harder Better Stronger wordt Benelux-activatiespecialist

- Bureaus
- 29 apr 2025 @ 11:23
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 29 apr 2025 @ 11:23
- Kel Koenen
Het Antwerpse bureau Harder Better Stronger en het Amsterdamse Juice by Harder Better Stronger gaan voortaan samen verder onder één vlag. Met kantoren in Amsterdam en Antwerpen profileert Harder Better Stronger zich als hét merkactivatiebureau voor de gehele Benelux.
De fusie speelt in op de groeiende vraag naar geïntegreerde activaties in Nederland en België. 'Veel merken opereren Benelux-breed, maar werken met verschillende bureaus in beide landen. Of ze kiezen ervoor om één bureau te gebruiken dat samenwerkt met een onbekende partij. Dat kan leiden tot verstoringen en kwaliteitsverlies', zegt Pim van Grieken, Managing Director Benelux.
Harder Better Stronger ontwikkelt merkervaringen die direct live contact creëren tussen merken en consumenten. Van samplingcampagnes en sponsoractivaties tot festivalbelevingen en retailpromoties: bekende namen als Pepsi, Doritos, Lays, Nespresso, Carlsberg, Mars, ANWB, Nintendo, ProRail en Colgate behoren tot het klantenportfolio. 'De consument hunkert naar echte connecties met merken', stelt Dennis Schouten, Managing Director Nederland. 'Onze activaties brengen merken tot leven op plekken waar de doelgroep zich bevindt – in winkelstraten, op festivals of in het openbaar vervoer. We combineren dat met data-gedreven inzichten, zodat marketeers exact weten wat hun activatie oplevert.'
Dennis Schouten (l) en Pim van Grieken
Volgens Van Grieken onderscheidt Harder Better Stronger zich door de volledige activatieketen zelf te beheren, van strategie en creatie tot logistiek en uitvoering. 'We nemen letterlijk het merk van onze klanten in handen en zorgen dat elke live-ervaring impact maakt.'
Met de overgang naar één merknaam verstevigt Harder Better Stronger zijn positie als specialist in live merkactivatie binnen de Benelux. Schouten besluit: 'We zijn enorm enthousiast over deze nieuwe stap. Ons doel blijft onveranderd: merken laten schitteren door impactvolle live ervaringen.'
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en Happiness triomferen op 59ste...
- Look-O-Look lanceert kleurrijke merkcampagne
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- Dr. Oetker lanceert Suprema met Chase
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
Laatste Nieuws
- De Hypotheker omarmt... 29-04-2025
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit... 29-04-2025
- We moeten offline (weer) sociaal... 29-04-2025
- Shuttel en nxt agency verlengen... 29-04-2025
- Harder Better Stronger wordt... 29-04-2025
- MyPos versterkt Benelux-strategie... 29-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management