TomTom lanceert Sports-blog

  • Content
  • 22 jun 2017 @ 09:43
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentBloggen

Het nieuwe sportsblog van TomTom is deze week gelanceerd: sportsblog.tomtom.com. Het blog helpt mensen vooruit in hun 'fitness journey'. 'Daarbij maakt het niet uit of zij nu zoeken naar de motivatie om te beginnen, inspiratie nodig hebben om door te blijven gaan of inzichten nodig hebben die ze helpen om beter te worden.' Het nieuwe blog streeft ernaar om mentale grenzen te doorbreken en mensen met welk fitness-niveau dan ook te helpen 'to get going'.

Patrick Stal, VP Marketing Communications bij TomTom, laat weten: 'Het blog zal fitness- en sportmythen ontmaskeren, door barrières heen gaan en maakt het eenvoudiger 'to get going'. Het blog is voor alle mensen, hoe fit ze ook zijn, en we streven er hiermee naar om sport weer toegankelijk te maken.'

Het blog bevat tips en tricks, uitgebreide achtergronden, interviews met atleten en wetenschappers en meer verhalen vanuit de wereld van gezondheid, fitness, sport en actief tijdverdrijf.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken