Thuisbezorgd.nl: Koningsdag grootste salesmoment van het jaar
- Content
- 26 apr 2019 @ 10:38
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - InfluencermarketingCampagnesE-commerceContent
- 26 apr 2019 @ 10:38
- Lucas Boon
Thuisbezorgd.nl geeft antwoord op de welbekende vraag: wat eten we vandaag? De derde video uit de gelijknamige influencer-serie met acteur Ferry Doedens in de hoofdrol is zojuist online verschenen.
De campagne, ontwikkeld door Storyboard, bestaat uit drie video's die herkenbare 'diner-dilemma's' tot leven moet brengen. Voor Thuisbezorgd.nl is komend Koningsdag-weekend naar eigen zeggen het grootste salesmoment van het jaar. De online influencer-serie, met acteur Ferry Doedens in de hoofdrol, is een verlengstuk op de gelijknamige tvc-campagne.
Thomas van den Hof, senior brand manager bij Thuisbezorgd.nl, laat weten: 'Het is steeds lastiger om onze doelgroep middels traditionele media te bereiken. Vandaar dat onze nieuwe campagne vroeg om een passende influencer-serie, die naadloos aansluit bij de spelregels van online. In Storyboard hebben we een sterke partner gevonden die met originele inzichten en storytelling Thuisbezorgd.nl weet te positioneren als het makkelijke en verantwoorde antwoord op de vraag: wat eten we vandaag?'
Bekijk de video met Ferry Doedens hier.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- EasyToys domineert straatbeeld met gewaagde adventskalenders
- KPN tv-app uitgebreid om voetballiefhebbers te trekken
- Jan magazine en Hema winnen Best Use of Content Commerce award
- 65 jaar Barbie: geen pensioen, wel een boek
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in Sinterklaascampagne Bol
- Albert Heijn lanceert magazine en platform voor vrouwen in de...
Laatste Nieuws
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in... 01-11-2024
- Albert Heijn lanceert magazine en... 01-11-2024
- Extra aandacht RegioBank voor sparen... 30-10-2024
- RIVM vraagt aandacht voor... 29-10-2024
- KPN tv-app uitgebreid om... 25-10-2024
- Jan magazine en Hema winnen Best Use... 25-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing