Mycosan lanceert nieuwe campagne tegen voetschimmel

Mycosan lanceert nieuwe campagne tegen voetschimmel
  • Content
  • 27 jul 2023 @ 10:03
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Vorig jaar introduceerde Mycosan de opgestoken middelteen tegen voetschimmel, de nieuwe campagne wordt afgetrapt onder de noemer ‘Overwin voetschimmel met de Victory-teen van Mycosan!’

Volgens Serrix, eigenaar van merken als Mycosan en SoreFix, krijgt 1 op de 4 Nederlanders met schimmels aan de voeten te maken. Bij sporters is dat percentage nog hoger, vandaar dat voetschimmel ook wel ‘atletenvoet’ wordt genoemd. Veel mensen blijven er onnodig lang mee rondlopen. Vorige zomer maakte Serrix al een middelteen-campagne om awareness te creëren rondom voetschimmel. Dit jaar komt er een vervolg: ‘Overwin voetschimmel met de Victory-teen van Mycosan!’

De campagne vindt plaats in week 31, 32, 33 en 34 met Out-of-Home (abri)-advertenties in alle grote steden.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken