Ryanair 'tones down yellow' in nieuw design

  • Design
  • 6 mrt 2015 @ 10:30
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Branding

Vliegmaatschappij Ryanair presenteert het nieuwe design van diens vliegtuigen, als onderdeel van het “Always Getting Better” programma; een serie initiatieven om de maatschappij en het imago te verbeteren. Daarnaast bestaat Ryanair in 2015 precies 30 jaar: ook reden voor wat extra aandacht.

Niet alleen de buitenkant van de vliegtuigen wordt aangepakt, ook in het toestel indt er een restyling plaats. Ryanair presenteert een nieuwe look voor de gehele cabin crew, het interieur wordt veranderd en er verschijnt een vernieuwde menukaart tijdens de vluchten. De introductie van de “slimline seats” in de Boeing 737-800 moet de passagiers vanaf oktober voorzien van meer beenruimte en een comfortabelere plek.

Ook is er aandacht besteed aan de oneliners die Ryanair inzet. “We promise the lowest fares”, “We promise to be transparent and to make travel simple for you” en “We promise to innovate to make your travel exciting”: deze woorden moeten een breed publiek gaan overhalen om met Ryanair te vliegen.

Ryanair CMO Kenny Jacobs: “Our low fares won’t change, but we will continue to listen and strive to enhance every aspect of our business and our new Customer Charter outlines the way we want to deliver an enjoyable, simple and low-cost travel experience to customers.”

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Meest gelezen

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken