Crowd ontwikkelt nieuw logo en nieuwe identiteit Euro Hockey League
- Design
- 10 sep 2019 @ 16:26
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Digital designVisual id
- 10 sep 2019 @ 16:26
- Nanny Kuilboer
De Euro Hockey League (EHL) heeft aan de vooravond van het nieuwe seizoen een volledige rebranding ondergaan van de hand van marketing- en adviesbureau Crowd.
Na een nieuw competitieformat en de introductie van de EHL Women was een rebranding een logische volgende stap.
Hans-Erik Tuijt, EHL-voorzitter: ‘De recente ontwikkelingen bevestigen EHL’s positie als meest innovatieve clubhockeycompetitie in de wereld en ons merk moet dit uitdragen. Daarom zijn we zeer verheugd met de nieuwe frisse en eigentijdse identiteit. Wij kijken dan ook uit naar een succesvol EHL-seizoen en in het bijzonder naar de eerste editie van de EHL Women.’
Logo en identiteit
De nieuwe identiteit moet het eigentijdse en innovatieve karakter van werelds no. 1 clubhockey-competitie weerspiegelen. Ook de website www.ehlhockey.tv is volledig vernieuwd in aanloop naar de start van het EHL-seizoen op 4, 5 en 6 Oktober in Barcelona.
De nieuwe identiteit en website zijn ontwikkeld en geproduceerd door Crowd, het Amsterdamse digitale sportmarketingbureau, dat sinds 2016 marketingpartner van EHL is.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- G-Star en Museum Rembrandthuis... 31-10-2024
- Suite702 creëert kunstige campagne... 28-10-2024
- BNO lanceert mission statement AI25-10-2024
- Nathalie van Sasse van Ysselt is... 20-10-2024
- Opvallers lanceert Inpakservice17-10-2024
- Xpeng mobiliteitspartner DDW 2024 17-10-2024