Naomi van Stelten new business director bij Clever Franke

Naomi van Stelten new business director bij Clever Franke
  • Design
  • 18 mrt 2021 @ 14:49
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Naomi van Stelten is met ingang van 15 maart aangesteld als new business director bij data design & technology consultancy Clever Franke.

Van Stelten was eerder werkzaam als directeur bij onder meer Johnny Wonder, Grrr en als client manager bij Mirabeau: ‘Wat mij aanspreekt aan Clever Franke is de samenwerking van zeer getalenteerde design-, technologie- en data-specialisten die uit complexe informatie goed functionerende en aantrekkelijke producten weten neer te zetten. Hierdoor bieden ze unieke nieuwe datagedreven mogelijkheden voor hun opdrachtgevers.’

Clever Franke ontwikkelde de afgelopen jaren datagedreven digitale platformen voor onder andere Warner Music Group, Elsevier en Cisco Systems en ook de huisstijl voor de 2020- en 2021-editie van het Eurovisie Songfestival. Het bureau heeft inmiddels vestigingen in Utrecht, Chicago en Dubai. Medeoprichter Thomas Clever: ‘Met de brede ervaring van Naomi kunnen wij als bedrijf de volgende fase van groei in om onze opdrachtgevers nog beter van dienst te zijn.’

Fotocredits: Tomek Dersu Aaron

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Meest gelezen

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken