Febo komt met limited edition festivalcollectie

  • Food-en-retail
  • 19 jun 2018 @ 09:32
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodMiddelenMarketing

Rapper Donnie pronkte er afgelopen weekend op Pinkpop al mee: de nieuwe kledingcollectie van Febo, speciaal voor het komende festivalseizoen. Vanmiddag kunnen ook andere Febo-fans het limited edition Snackshirt en bijbehorend Snacktasje bemachtigen.

'De Febo Snackslippers vlogen vorig jaar als hete kroketten over de toonbank. Binnen één dag waren ze uitverkocht en op Marktplaats werden ze zelfs voor 175 euro aangeboden. Voor pro-snackers die hebben misgegrepen komen we daarom met een nieuwe lijn', reageert Dennis de Borst, directeur en marketingeindbaas bij familiebedrijf Febo. MarketingTribune spotte gisteren al het gerucht over de nieuwe lijn. De collectie is als volgt:
 

Febo Snackshirt
Het unisex Snackshirt met all-over print, verkrijgbaar in rood, grijs en wit, is de ultieme eyecatcher om je liefde voor Febo in uit te dragen. 
Verkoopprijs: € 29,95



Febo Snacktasje
Opbergsystemen komen in vele soorten en maten, maar het Febo Snacktasje is de 'haute-frituurste'. Met drie handige ritsen kan alles – van je favo snack tot festivalmuntjes - erin en weer uit. 
Verkoopprijs: € 24,95







Op is op dus wees paraat
Tip van Febo: 'Surf om klokslag 12:00 uur vanmiddag naar de webshop of ren naar de dichtstbijzijnde Febo-vestiging. Vanaf dan zijn de items in beperkte oplage verkrijgbaar. Smaakvoller kun je het festivalseizoen niet ingaan!' Sla hier onze 24 eerdere artikelen over Febo na.
(PvWK)

Over Natwerk
'De limited edition Febo collectie is een initiatief van Natwerk, het reclamebureau dat al vier jaar lang verantwoordelijk is voor alle campagnes van Febo en in 2015 de radicale rebranding en vernieuwde strategie op zich nam. Eerder introduceerden Febo en Natwerk onder meer de Febo Drijf In, Rookworstkroket en Vebo (vegetarische Febo). Frank de Ruwe, creative director van Natwerk: “Ambacht en kwaliteit zijn sinds oudsher de handelsmerken van Febo. Het is te gek om te zien hoe Febo hier in Nederland zo geliefd mee is geworden. Dat vormt de perfecte basis voor het ontwikkelen van marketingcampagnes, zoals deze, voor het snackmerk.”'

(bron: Natwerk)

Over Febo
Het familiebedrijf Febo is in 1941 als kwaliteitsbanketbakkerij opgericht door de heer Johan Izaäk de Borst. Naast ambachtelijk brood en andere lekkernijen verdiepte de Borst zich destijds in het maken van de kroket. Zijn vers gemaakte kroket was zo populair, dat hij in 1960 stopte met de banketbakkerij en verder ging met een unieke automatiek voor kroketten en andere verse snacks. Nu, 75 jaar later, telt Febo 74 winkels onder leiding van de derde generatie, Dennis de Borst. Febo’s helden - de kroketten en grillburgers - worden nog steeds dagelijks vers bereid, volgens authentiek recept en met eerlijke, verantwoorde ingrediënten. Voor meer informatie zie www.febo.nl.'

(bron: Febo)



 

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken