Michelin maakt sterren bekend

  • Food-en-retail
  • 17 dec 2018 @ 14:23
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodAwards

Het wordt ook wel de beste contentmarketingstrategie in decennia genoemd: de jaarlijkse sterrenregen door Michelin voor restaurants. Officieel ter promotie van de nieuwe Michelingidsen en de autobanden: 'het omrijden waard'. Hierbij de nieuwe oogst in Nederland, zojuist bekend gemaakt.

Een dozijn één- en twee nieuwe tweesterrenrestaurants: dat is de verse Michelin-oogst in 2018. Pure C in Cadzand, met Syrco Bakker als chef, en Sabero in Roermond, het restaurant van Nico en Sonja Boreas, zijn de nieuwe twee sterrenrestaurants in de gids van 2019. Maar liefst twaalf restaurant pakken hun felbegeerde eerste Michelinster. Dat bleek vanmiddag tijdens de presentatie van de nieuwe Michelingids in het Amsterdamse DeLaMar Theater. Lees hier verder voor het complete overzicht.
(PvWK)

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken