[podcast] Crunch #4: W-Hotel over de overvolle hotelmarkt in 020
- Food-en-retail
- 10 jan 2019 @ 12:00
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingFood
- 10 jan 2019 @ 12:00
- Redactie Food en Retail
In de podcast serie Crunch interviewt Marcus Polman movers & shakers uit de wereld van food en hospitality & media. Met vandaag Remco van Kamp, de recent aangetreden general manager van het spraakmakende W-Hotel Amsterdam.
W-Hotel Amsterdam is het flagship-hotel van deze wereldberoemde hotelgroep. Nieuwe luxury hotels schieten in Amsterdam als paddenstoelen uit de grond. Er komen bijna acht duizend hotelkamers bij tot 2023. Het aantal hotelgasten bereikte vorig in Amsterdam een alltime high van 17 miljoen gasten, een stijging van 35% in 5 jaar. Hoe gaat W Hotel de strijd aan op deze competitieve groeimarkt?
Je hoort in deze uitzending:
* Hoe het bijna 20 jaar oude W-Hotel de markt voor luxe hotels destijds op zijn kop wist te zetten
* Wat de pijlers zijn van dit ijzersterkte hotelmerk
* Hoe deze innovator van de hotelbranche zich blijft vernieuwen op de overvolle hotelmarkt in Amsterdam
(PvWK)
Beluister de podcast via Soundcloud hier onderop!
Crunch is een co-productie van culinair journalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau.
EERDERE UITZENDINGEN
[podcast] Crunch #1 - Fish Tales: 'Onze vissers zijn dus géén acteurs'
[podcast] Crunch #2 - De Hippe Vegetariër over de vega-trend en foodinfluencer
[podcast] Cruch #3 - Hiske Versprille over de marketingkracht van culi-recensies
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- aangetreden
- Marcus Polman
- spraakmakend
- Het PR Bureau
- recent
- shakers
- general manager
- Crunch
- podcast
- interview
- movers
- Remco van Kamp
- food
- W-Hotel Amsterdam
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe spaaractie Jumbo speelt in op producten Van Dichtbij
- Today is Greenday combineert gezond - gewild en betaalbaar
- [onderzoek] 'Beperkt aantal retailers echt onderscheidend'
- [marketeer 215] Marlies van Iterson - founder & director Pineut
- Pringles lanceert nieuwe campagne in samenwerking met Super...
- [column] Van traditie naar transformatie: duurzaamheid in de...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Droste-effect mogelijk ten einde05-02-2025
- 'Nederlandse eiwittransitie kan en... 05-02-2025
- Eduard Verbaarschot van Duinrell:... 05-02-2025
- Fanta en Xbox laten gamers spelen... 03-02-2025
- Van Munster opvolger Van der Ent als... 03-02-2025
- [marketeer 215] Marlies van Iterson... 31-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day