[FIM] #Horecastaystrong en de komende 'ultra-hygiëne'
- Food-en-retail
- 24 apr 2020 @ 08:14
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodPolitiekMarketing
- 24 apr 2020 @ 08:14
- Redactie Food en Retail
Food Inspiration Magazine is het digitale vakblad voor de foodservice-professional die op zoek is naar innovatie en inspiratie. Volgers van MarketingTribune krijgen een gratis link om mee te lezen. In deze editie alles over eten na de pandemie en foodtrend ultra-hygiëne.
'We zitten in week 7 van de intelligente lockdown. Is de lockdown inmiddels nog wel zo intelligent? Het onbehagen over de coronamaatregelen groeit, de tegenstem wint in kracht. Het land wordt langzaamaan beter, maar de horecabranche is er slecht aan toe. Er gaan daarom steeds meer stemmen op om de horeca weer open te laten gaan. Maar hoe combineren we de gezondheid van het land met het weer beter worden van onze sector? Morgen horen we meer over de maatregelen. Wij wachten in spanning af wat de overheid gaat doen. En tegelijkertijd blijven we de verhalen met je delen van mensen uit de branche. #horecastaystrong', aldus de FIM redactie. Ze brengen de nieuwste editie uit over ultra-hygiëne. Lees mee!
KLIK HIER VOOR DE LINK NAAR FIM - HET MAGAZINE
(PvWK)
Met dank aan redactie FIM.
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- marketing
- editie
- vakblad
- #horecastaystrong
- MT
- corona
- gratis
- food
- platform
- food&retail
- retail
- ultra-hygiëne
- pandemie
- lockdown
- Food Inspiration Magazine
- foodservice
- horeca
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Intertoys overgenomen door ToyChamp
- Jelle Mul (Patagonia): Marketing is uiteindelijk toch het...
- Brouwerij 't IJ: Amsterdam 750 verdient overdreven iconisch bier
- Column Lego: steen voor steen een succesvolle innovator
- Nieuw onderzoek toont groeiende populariteit van afhaalpunten...
- Wasteless AI uitgerold voor Carrefour
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Er moet er een de eerste zijn:... 05-11-2024
- Ingrid van Kempen (Ohra): 'We gaan... 05-11-2024
- Nieuw foodmerk Jumbo's in Nederland... 04-11-2024
- Blokker krijgt uitstel van betaling 04-11-2024
- Huidverzorgingsmerk The Ordinary... 01-11-2024
- Nieuw onderzoek toont groeiende... 31-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing