Winnaars ABN Amro Retailer of the Year 2023 bekend

Winnaars ABN Amro Retailer of the Year 2023 bekend
  • Food-en-retail
  • 3 nov 2023 @ 10:45
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • AwardsRetail

Tijdens het ABN Amro Retailer of the Year-gala in Utrecht zijn de overallwinnaars van de 'ABN Amro Retailer of the Year'-verkiezingen 2023-2024 bekendgemaakt! Daarnaast werd er ook een aantal vakprijzen vergeven.

De feestelijke avond vond plaats in de recent geopende NIO Hub te Utrecht, waar de volgende retailers gedurende het diner een prijs in ontvangst mochten nemen:

  • 🎉 Beste Winkelketen: Bike Totaal
  • 🎉 Webshop Awards: zooplus
  • 🎉 Retail Executive: Hajir Hajji van Action
  • 🎉 Retail Managementteam: Picnic Technologies
  • 🎉 Sustainable Retailer of the Year: Kringloopwarenhuis Het Goed
  • 🎉 Retailer of the Year: Kruidvat
  • 🎉 Retail Career Award: Philip Mountford van Hunkemöller

Er waren volgens mede-organisator Q&A bjina 200 retailers aanwezig. Hoofdsponsor ABN Amro heeft aangegeven de samenwerking met het event met drie jaar te verlengen. Ook PostNL, Salesforce, First Impression audiovisual en Valtech zijn sponsors.

In de afgelopen zes maanden beoordeelden ruim 162.000 consumenten hun favoriete winkelketens. Eerder werd bekendgemaakt dat Kruidvat de beste winkelketen is in de categorie Persoonlijke Verzorging. Dat maakte de voordeeldrogist één van de grote kanshebbers voor de overall titel ‘ABN Amro Retailer of the Year 2023-2024’.

'Ik ben ontzettend trots dat Kruidvat is uitgeroepen tot ‘ABN Amro Retailer of the Year 2023-2024', vertelt Ed van de Weerd, directeur van A.S. Watson Health & Beauty aan MarketingTribune. 'Het is geweldig dat we deze prijs hebben gewonnen. Het is vooral ook een fantastisch compliment voor al onze enthousiaste medewerkers die elke dag klaarstaan voor onze klanten. Bij Kruidvat vinden we dat iedereen het verdient om zich gezond, mooi en goed te kunnen voelen en daar werken we hard voor, elke dag weer. Deze prijs is een mooie erkenning en laat zien dat onze klanten waardering hebben voor ons deskundige advies, het uitgebreide assortiment en onze lage prijzen. Ik wil hen dan ook hartelijk bedanken voor het stemmen.'

De verkiezing van ‘ABN Amro Retailer of the Year van Nederland’ is één van de grootste consumentenonderzoeken van Nederland. In de afgelopen zes maanden beoordeelden ruim 162.000 consumenten op basis van zes aspecten hun favoriete retailers voor deze publieksprijzen. In totaal deden 39 retailers mee.
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken