Winnaars ABN Amro Retailer of the Year 2023 bekend
- Food-en-retail
- 3 nov 2023 @ 10:45
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - AwardsRetail
- 3 nov 2023 @ 10:45
- Peter van Woensel Kooy
Tijdens het ABN Amro Retailer of the Year-gala in Utrecht zijn de overallwinnaars van de 'ABN Amro Retailer of the Year'-verkiezingen 2023-2024 bekendgemaakt! Daarnaast werd er ook een aantal vakprijzen vergeven.
De feestelijke avond vond plaats in de recent geopende NIO Hub te Utrecht, waar de volgende retailers gedurende het diner een prijs in ontvangst mochten nemen:
- 🎉 Beste Winkelketen: Bike Totaal
- 🎉 Webshop Awards: zooplus
- 🎉 Retail Executive: Hajir Hajji van Action
- 🎉 Retail Managementteam: Picnic Technologies
- 🎉 Sustainable Retailer of the Year: Kringloopwarenhuis Het Goed
- 🎉 Retailer of the Year: Kruidvat
- 🎉 Retail Career Award: Philip Mountford van Hunkemöller
Er waren volgens mede-organisator Q&A bjina 200 retailers aanwezig. Hoofdsponsor ABN Amro heeft aangegeven de samenwerking met het event met drie jaar te verlengen. Ook PostNL, Salesforce, First Impression audiovisual en Valtech zijn sponsors.
In de afgelopen zes maanden beoordeelden ruim 162.000 consumenten hun favoriete winkelketens. Eerder werd bekendgemaakt dat Kruidvat de beste winkelketen is in de categorie Persoonlijke Verzorging. Dat maakte de voordeeldrogist één van de grote kanshebbers voor de overall titel ‘ABN Amro Retailer of the Year 2023-2024’.
'Ik ben ontzettend trots dat Kruidvat is uitgeroepen tot ‘ABN Amro Retailer of the Year 2023-2024', vertelt Ed van de Weerd, directeur van A.S. Watson Health & Beauty aan MarketingTribune. 'Het is geweldig dat we deze prijs hebben gewonnen. Het is vooral ook een fantastisch compliment voor al onze enthousiaste medewerkers die elke dag klaarstaan voor onze klanten. Bij Kruidvat vinden we dat iedereen het verdient om zich gezond, mooi en goed te kunnen voelen en daar werken we hard voor, elke dag weer. Deze prijs is een mooie erkenning en laat zien dat onze klanten waardering hebben voor ons deskundige advies, het uitgebreide assortiment en onze lage prijzen. Ik wil hen dan ook hartelijk bedanken voor het stemmen.'
De verkiezing van ‘ABN Amro Retailer of the Year van Nederland’ is één van de grootste consumentenonderzoeken van Nederland. In de afgelopen zes maanden beoordeelden ruim 162.000 consumenten op basis van zes aspecten hun favoriete retailers voor deze publieksprijzen. In totaal deden 39 retailers mee.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Philip Mountford
- Action
- Bike Totaal
- NIO
- Q&A
- ABN Amro Retailer of the Year
- Valtech
- Salesforce
- Picnic
- Kringloopwarenhuis Het Goed
- zooplus
- First Impression
- PostNL
- Kruidvat
- Sustainable
- gala
- Retailer of the Year
- Hunkemöller
- Hajir Hajji
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Intertoys overgenomen door ToyChamp
- Jelle Mul (Patagonia): Marketing is uiteindelijk toch het...
- Brouwerij 't IJ: Amsterdam 750 verdient overdreven iconisch bier
- Column Lego: steen voor steen een succesvolle innovator
- Nieuw onderzoek toont groeiende populariteit van afhaalpunten...
- Wasteless AI uitgerold voor Carrefour
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Gratis wassen bij Coolblue Energie05-11-2024
- Er moet er een de eerste zijn:... 05-11-2024
- Ingrid van Kempen (Ohra): 'We gaan... 05-11-2024
- Nieuw foodmerk Jumbo's in Nederland... 04-11-2024
- Blokker krijgt uitstel van betaling 04-11-2024
- Huidverzorgingsmerk The Ordinary... 01-11-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing