EasyToys nu ook in 1.200 Kruidvat-winkels te koop
- Food-en-retail
- 23 sep 2024 @ 10:37
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Retail
- 23 sep 2024 @ 10:37
- Nanny Kuilboer
Erotische webshop EasyToys verdubbelt zijn aandeel in Nederlandse winkels en verkoopt met ingang van vandaag ook via 1.200 winkels van Kruidvat (Nederland en België) en online via Kruidvat.nl.
Kruidvat gaat per 23 september erotische producten verkopen van EasyToys. De speeltjes en aanverwanten komen te liggen in 1.200 winkels in Nederland en België.
Hema en Hunkemöller gingen al voor
EasyToys is al langer te vinden in fysieke winkels. In 2022 lanceerde de webshop met Hema een lijn van seksspeeltjes en lingerieketen Hunkemöller voegde een private toyscollectie aan het assortiment. Ook heeft EasyToys twee eigen winkels in Groningen en in Den Haag.
Drempelverlagend
De verkoop van erotische producten van EasyToys door de drogisterijketen verlaagt voor mensen de drempel om deze artikelen te kopen, verwacht Joël Groen, commercieel directeur EasyToys: ‘Onze missie is dat iedereen plezier heeft en een gezond seksleven hoort daarbij. Het is daarom goed dat onze speeltjes verkrijgbaar zijn voor volwassen consumenten en dat is mogelijk door de toevoeging van onze producten aan het assortiment van Kruidvat.’
Anna Catharina Homan, category manager bij AS Watson Health & Beauty Benelux, waar Kruidvat onderdeel van is: ‘Het taboe rondom seksuele gezondheid wordt gelukkig steeds kleiner en het bereikbaar maken van deze producten draagt daar zeker aan bij. Ook zien we dat de verkoop van ons assortiment voor volwassenen al geruime tijd stijgt, waardoor het een logische stap is om dat verder uit te breiden.’
Starterspakket
Voor Kruidvat heeft EasyToys een Explorers Box samengesteld die in gelimiteerde oplage beschikbaar zal zijn. Hierin is de Lily-vibrator opgenomen, één van EasyToys’ best verkochte items. De box is bedoeld als een soort starterspakket. De set wordt aangevuld met een butt plug, glijmiddel op waterbasis en toy cleaner om de speeltjes schoon te maken.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Let It Rib viert spareribs zonder gene
- [column] Minder wijzen meer verbinden: duurzaam merkdenken in...
- [onderzoek] Pasen: Chocola blijft favoriet bij elke generatie
- Retailmedia: La Place lanceert app met loyaliteitsprogramma...
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- Waarom chocolade met Pasen meer is dan een zoete verleiding
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel... 28-04-2025
- Hands Off kiest koe als boegbeeld in... 28-04-2025
- Fritz-kola en Laser 3.14 vieren... 25-04-2025
- Albert Heijn introduceert vernieuwd... 25-04-2025
- [marketeer 223] Sophia Tienstra -... 25-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management