Maarten van Oeveren van Viacom naar Discovery Networks

  • Media
  • 4 jan 2016 @ 11:36
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentMediaAffiliateTelevisiePersonalia

Maarten van Oeveren is op 4 januari gestart als senior affiliate sales manager bij Discovery Networks Benelux. Hij wordt verantwoordelijk voor alle distributie-, sales- en affiliate marketing-activiteiten in deze regio.

van Oeveren gaat onder meer onderhandelen over nieuwe distributiecontracten en relaties onderhouden met Discovery’s distributiepartners. Daarnaast behoort ook het initieren en uitvoeren van nieuwe business-initiatieven op distributievlak tot zijn takenpakket. Van Oeveren stuurt een affiliate-coordinator aan en rapporteert aan Mertijn de Nooijer.

Mertijn de Nooijer, VP Affiliate Sales Noord- Europa: 'Met Van Oeveren halen we iemand in huis met zeer veel ervaring. Hij heeft een bewezen track-record op het gebied van distributieonderhandelingen en business development en beschikt tevens over een uitgebreid netwerk in de Nederlandse en Vlaamse markt. Ik kijk erg uit naar onze samenwerking.'

Van Oeveren heeft de afgelopen jaren bij Viacom International Media Networks (VIMN) gewerkt als key account director Benelux, Content Distribution & Sales. In deze functie was hij verantwoordelijk voor de distributie van de content van alle merken uit het portfolio van VIMN voor zowel lineair als non-lineair. Eerder was hij werkzaam als accountmanager en business developer bij Spotzer.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken