Ster Gouden Loeki 2024 maakt kwartaalwinnaars Q2 bekend

Ster Gouden Loeki 2024 maakt kwartaalwinnaars Q2 bekend
  • Media
  • 29 jul 2024 @ 09:28
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Commercials

De kwartaalwinnaars van het tweede kwartaal voor de Ster Gouden Loeki 2024 zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel nieuwe tv-commercials gezien en beoordeeld.

Deze tien commercials maken kans op de felbegeerde prijs (in alfabetische volgorde):

•            Artsen slaan alarm & Wefilm met 'Dit is wat de tabaksindustrie je niet vertelt over vapen'

•            Douwe Egberts & TBWA\Neboko met 'Burendag 2024'

•            Get trained & Golazo Brands met 'Get trained, save lives'

•            Heineken met 'Heerlijk Helder Hoe je het ook viert'

•            Jumbo & Hotel L'Amour met 'Het wordt prachtig'

•            Jumbo & Hotel L'Amour met 'We kunnen weer zakken'

•            KPN & Dentsu Creative Amsterdam met 'Dichter bij Oranje'

•            Plus Supermarkt & Jan-Willem Smits en Nico Akkerman met 'De aftrap'

•            Prijsvrij met 'Ligbed'

•            Westland Salades & Red Onion met 'Het tussendoortje voor doorzetters'

Bekijk hier alle commercials via onderstaande button.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken