Fietsnetwerk.nl introduceert 'dynamische fietsroutes'

  • Online
  • 18 aug 2015 @ 06:10
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • WebsiteLead based

Fietsnetwerk.nl heeft een dynamische fietsrouteplanner geïntroduceerd, die bij het plannen van een route rekening houdt met wegwerkzaamheden, veilig fietsen, openingstijden en meer actuele en realtime informatie. Ook zijn zogenaamde ‘fietsknooppunten’ toegevoegd. Met deze dynamische fietsroutes heeft Fietsnetwerk.nl een wereldprimeur.

De fietsknooppunten zijn aangesloten horecabedrijven en bezienswaardigheden die fietsers onderweg kunnen bezoeken. Door het toevoegen van deze knooppunten kunnen gebruikers een route volledig personaliseren. Ook krijgen de gebruikers via de routeplanner aanbiedingen voorgeschoteld. De aanbiedingen kunnen direct worden afgerekend met iDEAL, waarna de koper een voucher voor het aangeschafte product ontvangt. Na iedere wijziging wordt de route automatisch aangepast.

Fietsen 2.0.
Fietsnetwerk.nl is ruim een jaar geleden begonnen met de uitrol van het nieuwe Nederlandse netwerk: Fietsen 2.0. Het doel van dit netwerk is om horeca en bezienswaardigheden op structurele wijze aan te laten sluiten op het bestaande fietsknooppuntennetwerk waar veel fietsers gebruik van maken.

Meer tools
De site gebruikt hiervoor een systeem waarbij locaties worden aangesloten op het fietsnetwerk via driecijferige nummers. Zo krijgen alle horeca en bezienswaardigheden de gelegenheid om onderdeel te worden. Fietsnetwerk.nl heeft ondertussen al bijna zevenhonderd nummers toegekend en kondigt aan de komende tijd meer gebruiksvriendelijke tools te lanceren die gebruikmaken van de dynamische routeplanner.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken