Land Rover zet covid-19 helden in Defender

  • Online
  • 6 aug 2020 @ 08:43
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Automotive

Land Rover en merkambassadeur Tom Waes zijn op zoek naar COVID-19 helden die zich tijdens de coronacrisis extra hebben ingezet voor anderen en het verdienen om in het zonnetje te worden gezet.

Wie als COVID-19 held is aangemeld, maakt kans op een geheel verzorgde weekendtrip in de nieuwe Land Rover Defender met daktent.

De Vlaamse acteur en tv-personality Tom Waes – in Nederland bekend van onder meer het tv-programma Reizen Waes en de populaire Netflix-serie Undercover – is als Land Rover-ambassadeur nauw betrokken bij deze speciale campagne. Hij roept in een videoboodschap op om een COVID-19 held te nomineren en aan te melden via www.defender-hero.nl.

Van alle inzendingen winnen drie genomineerden een avontuurlijke trip met de nieuwe Land Rover Defender, die is uitgerust met een speciale daktent voor twee personen. Behalve de auto en de tent regelt Land Rover ook de kampeerplaats voor de nacht van zaterdag op zondag, een goed gevulde picknickmand én een korte 4x4-introductie onder begeleiding van een ervaren Land Rover Experience-instructeur.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken