Mtel en Fintrex organiseren samen Haringparty
- B2b
- 23 mei 2016 @ 15:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - EvenementKlantenservice
- 23 mei 2016 @ 15:00
- Redactie B2B
Op woensdag 15 juni 2016 brengen Mtel en Fintrex vakgenoten uit de klantcontact branche met elkaar in contact onder het genot van de eerste haring van het seizoen, de Hollandse Nieuwe van Schmidt Zeevis. De bedrijven organiseren samen de Havenstad Haringparty. Het feestelijke event zal plaatsvinden op één van de meest bijzondere locaties in havenstad Rotterdam, de Koninklijke roei- en zeilvereniging De Maas.
Michiel van Dis van Mtel: ‘We hebben gekozen voor een unieke locatie in het centrum van Rotterdam met een prachtig uitzicht over de Maas en de mooiste skyline van Europa. En ondanks dat het event plaats vindt in het hart van Rotterdam, is de locatie voor alle genodigden goed bereikbaar per auto, OV en op de fiets!’
Rotterdamse maatjes in klantcontact
Zowel Mtel als Fintrex organiseerden al eerder evenementen voor opdrachtgevers, vakgenoten en relaties uit de klantcontact branche. Dit jaar bundelen deze Rotterdamse bedrijven hun krachten en organiseren zij samen het ultieme zomer-event
‘Als recruitmentbureau zorgen wij voor de juiste mensen in klantcontact, waar Mtel specialist is in de techniek die nodig is om deze mensen, organisaties en klanten met elkaar te verbinden. Daarom hebben we besloten ons samen in te zetten voor deze Havenstad Haringparty. Het event in klantcontact dat in onze ogen nog ontbrak’, aldus Martijn Herfkens van Fintrex.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 45, 2024
- Na hoofdprijs GPCM wint Hema ook gouden Effie
- Dave van den Berg van VI: ‘Met een gerust gevoel het contact...
- onderzoek Invoering Ja sticker: minder folders koopgedrag...
- De marketingtransfers van week 46, 2024
- [onderzoek] DDMA: “Meer aandacht voor awareness-campagnes in...
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 46,... 15-11-2024
- Na hoofdprijs GPCM wint Hema ook... 15-11-2024
- Dave van den Berg van VI: ‘Met een... 11-11-2024
- De marketingtransfers van week 45,... 08-11-2024
- GLS breidt netwerk Parcel Points uit... 07-11-2024
- onderzoek Invoering Ja sticker:... 06-11-2024