Varossieau en Van Nes starten Blowfish Digital

  • Bureaus
  • 24 nov 2016 @ 11:31
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Online advertisingStrategieNieuwkomersDigitaal

Blowfish Digital is het nieuwe online bureau van de ondernemers Lodewijk Varossieau (SuperRebel) en Berry van Nes (GR8 Industries). Met Blowfish willen zij de grenzen opzoeken van de digitale wereld met een bureau dat extreem gefocust is op maximaal online resultaat.

'Het digitale landschap krijgt er een uitzonderlijke soort bij: Blowfish', zo kondigen Varossieau en Van Nes hun nieuwe bureau aan. 'Ondernemers en ondernemende marketeers die ook online meer uit hun merk willen halen en op zoek zijn naar een bureau dat betere resultaten boekt, slaan Blowfish aan de haak.'

De kracht van Blowfish is volgens de oprichters dat het een zogenaamd ‘open-source’ bureau is. Het werkt samen met gespecialiseerde partners en staat open voor nieuwe techniek, nieuwe mensen en nieuwe manieren van samenwerken. 'Alles voor het verbeteren en maximaliseren van het online resultaat.'

Berry van Nes, managing partner GR8 Industries en initiatiefnemer: 'Blowfish is nieuw, uitdagend en ondernemend. En natuurlijk 100% digitaal. Wij ontwikkelen digitale oplossingen die je wegblazen.' 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken