NU.nl kiest voor Fitzroy

  • Bureaus
  • 13 jun 2018 @ 14:19
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Na een bureau-oriëntatie is Fitzroy aan de slag voor NU.nl. Het bureau zal verantwoordelijk zijn voor de nieuwe campagne die deze zomer live zal gaan. Het is 5 jaar geleden dat NU.nl voor het laatst een campagne lanceerde.

Miriam el Ghalbzouri, marketingmanager bij NU.nl : ‘Fitzroy heeft ons na een strategische pitch weten te overtuigen van hun werkwijze en visie op NU.nl. Daarnaast liggen beide partijen elkaar goed. Wij kijken uit om samen NU.nl’s positie als grootste nieuwssite wederom te verstevigen in de markt en ons platform verder uit te bouwen.’

Jur Baart: ‘Sinds de oprichting in 1999 heb ik NU.nl altijd goed in de gaten gehouden. Aan ons als Fitzroy de taak om NU.nl op een challenging manier in haar volle breedte opnieuw onder de aandacht te brengen. Want het platform gaat veel verder dan nieuws alleen. Een complexe opdracht waar onze strategen nu al van smullen.'

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken