Hornbach brengt ode aan thuiszitters
- Bureaus
- 24 apr 2020 @ 10:53
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentCampagnes
- 24 apr 2020 @ 10:53
- Lucas Boon
In een nieuwe campagne deelt bouwmarktketen Hornbach creatieve klus-ideeën en roept het alle thuiszitters op om hetzelfde te doen.
Maarten Post, marketingmanager bij Hornbach, zegt: 'We zien dat mensen thuis naast noodzakelijke klussen ook inventieve projecten starten. Bijvoorbeeld om je kinderen te vermaken of je relatie te redden. Deze campagne is een ode aan die mensen die thuiszitten, maar niet stilzitten. We geven inspiratie om zelf aan de slag te gaan en delen daarnaast creatieve ideeën van anderen.' De campagne is een co-creatie met Blauw Gras en Mediaplus.
Op de campagnewebsite deelt Hornbach inspiratie, zoals een 'noise cancelling headphone', tafeltennisbadjes, een insectenhotel en een voetbaldoel voor in de tuin. Post: 'Eenvoudig te maken van restmaterialen, zodat mensen hun huis niet uit hoeven.' Klussers die zelf hun ideeën willen delen, kunnen dat doen op social media met de hashtag #blijfthuis.
De campagne is vandaag van start gegaan en wordt ingezet via social media, outdoor en print. Naast de dagbladen wordt ook huis-aan-huismedia ingezet.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Gouden Zaag 2024 van start07-11-2024
- Campagne SheDecides: Haar keuze,... 07-11-2024
- “Bij HLO branding agency geloven we... 07-11-2024
- Onze Kapel herpositioneert zich als... 07-11-2024
- Zwijsen experimenteert op kinderen... 06-11-2024
- Women Inc. wil met “Bloed, Zweet en... 06-11-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing