DentsuAchtung aan het werk voor Randstad

DentsuAchtung aan het werk voor Randstad
  • Bureaus
  • 15 apr 2022 @ 09:03
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

DentsuAchtung wordt verantwoordelijk voor de merkstrategie, campagnes en content & social voor het merk Randstad binnen Nederland.

‘De arbeidsmarkt staat op z’n kop en het is tijd om daar eens flink van te gaan profiteren’ aldus Sven Vening, managing director DentsuAchtung. ‘Tijdens de eerste werksessie proefde we dat Randstad zoveel meer doet dan uitzenden, iets wat bijna niemand weet en waar wel heel veel moois achter schuil gaat. Met die input gingen we aan de slag tijdens de pitch en wisten we voor elke stap in de journey de juiste bewijsvoering op te spelen of te creëren binnen één grote nieuwe merkgedachte’.

Nic Huiskes, directeur Marketing, Communicatie & Intelligence van Randstad: ‘Los van dat er een goed concept werd gepresenteerd hebben we met name gekozen voor het bureau en het team. Het was mooi om te zien hoe dentsuACHTUNG! alle belangrijke werkgerelateerde momenten van ons leven heeft doorvertaald naar één grote, bij Randstad Nederland passende, nieuwe merkgedachte. Dat smaakte naar meer en daarom zijn we nu bezig met de eerste campagne, die als voorbode dient voor de toekomst van het Randstad-merk in Nederland.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken