Dentsu organiseert nieuwe OOH trendwandeling
- 2 sep 2022 @ 09:02
- Ryan Baij
Dentsu Benelux organiseert dit jaar opnieuw de Out of Home (OOH) trendwandeling. Het evenement vindt dit jaar plaats in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Brussel.
De insteek van de trendwandeling is dit jaar digitaal. Daar zijn de grootste ontwikkelingen binnen Out of Home met de opkomst van programmatic inkopen en de groei van de digitale wereld in de vorm van de metaverse. Ook verplaatsten we ons als maatschappij sinds de coronacrisis duidelijk anders, namelijk meer lokaal binnen onze eigen gemeenschappen. Dit zal voorlopig zo blijven. Omnichannel-planning zal een belangrijke motor zijn voor de groei van (D)OOH. Out of Home heeft namelijk een versterkend effect op vrijwel alle media.
‘We voorspellen dat OOH zich steeds meer gaat profileren als meest duurzame medium, omdat het onderdeel uitmaakt van ons dagelijkse leven en uitermate geschikt is voor geloofwaardige maatschappelijke boodschappen. Allemaal trends die in dit trendrapport uitgebreid worden besproken aan de hand van inspirerende voorbeelden’
De wandelroute gaat in elke stad langs zeven digitale schermen van JCDecaux. Op elk Digital Out of Home (DOOH)-object verschijnt tussen 12:00 en 16:00 uur een trend met QR-code. Na het scannen van deze code kun je het nieuwe Out of Home trendrapport 2022/2023 downloaden. Alle schermen die je tijdens de wandeling tegenkomt, vormen samen dit trendrapport. De trendwandeling vindt plaats van 12 tot 17 september in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. De trendwandeling in Brussel vindt 1 week later plaats op 19 en 21 september.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Gouden Zaag 2024 van start07-11-2024
- Campagne SheDecides: Haar keuze,... 07-11-2024
- “Bij HLO branding agency geloven we... 07-11-2024
- Onze Kapel herpositioneert zich als... 07-11-2024
- Zwijsen experimenteert op kinderen... 06-11-2024
- Women Inc. wil met “Bloed, Zweet en... 06-11-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing