T-Mobile lanceert nieuwe campagne voor Thuis

T-Mobile lanceert nieuwe campagne voor Thuis
  • Bureaus
  • 8 apr 2023 @ 08:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingCreatie

T-Mobile start een nieuwe campagne, dit keer voor T-Mobile Thuis, waarbij het merk een stap verder gaat in het activeren van de Unlimited mentaliteit. 'Hiermee inspireren we mensen met manieren waarop je nog meer profiteert van de mogelijkheden van 100% glasvezel.'

De campagne is bedacht en ontwikkeld door TBWA\Neboko.

Dat glasvezel supersnel en stabiel is weten steeds meer mensen. Met deze campagne wil T-Mobile Nederlanders inspireren met manieren waarop je nog meer profiteert van de mogelijkheden van  glasvezel. Met de technologie van vandaag, 100% Glasvezel én de juiste mindset, kan je naar eigen zeggen meer impact maken dan je denkt, 'als je er maar slim mee omgaat'. Dat laat T-Mobile zien in deze campagne binnen het Thuis domein. Met de campagne zet T-Mobile daarom een nieuwe stap in de ‘Denk Unlimited’ reeks.

Margaret Kreuger, manager Brand & Customer Communications van T-Mobile, licht toe: 'In deze campagne staat wederom de unlimited mentaliteit centraal. Geen campagne over snelheden of andere functionaliteiten, maar om te inspireren om anders te denken. We willen Nederlanders triggeren om zichzelf uit te dagen met de technologische mogelijkheden van vandaag. Zoals de smart cleaner dat ook doet.'

Rik Ledder, CEO van TBWA\Neboko, vult aan: 'Deze glasvezel campagne bewijst wederom dat het grotere merkplatform "de Unlimiteds" continue een rijke voedingsbodem biedt voor nieuwe campagnes. De Unlimited mentaliteit is een domein waar we eindeloos uit kunnen putten zonder dat we aan impact en consistentie hoeven te verliezen.'

De aftrap van de campagne vandaag wordt uitgerold op tv, radio, OOH, social media, online, CRM en in retail. Bekijk 'm alvasat in het venster hieronder.
(PvWK)

Credits:
Opdrachtgever: T-Mobile
Bureau: TBWA\Neboko
Productie: Hobbyfilm
Muziek: MassiveMusic
Sound: Postoffice
Offline: MRTN
Online: The Compound
Grading: De Grot

 



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken