Eric Beekman en Hugo van Mol nieuwe directie Fightclub

- Bureaus
- 29 aug 2023 @ 15:02
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 29 aug 2023 @ 15:02
- Michiel van Zaane
Binnen het directieteam van Fightclub heeft een wisseling van de wacht plaatsgevonden: Stefan Nuijten draagt zijn rol als Managing Director over aan het tweemanschap Eric Beekman (Enorm, Forza Refurbished) en Hugo van Mol (Enorm, Efteling).
Samen nemen zij de verantwoordelijkheid op zich voor Fightclub & Enorm. Beekman en Van Mol, beiden partner, zijn al langer aan het bedrijf verbonden.
Beekman: ‘De afgelopen jaren heeft Fightclub een indrukwekkende groei meegemaakt; de integratie van het toenmalige The Communication Company met Fightclub, het toetreden tot marketinggroep Customer Collective, de integratie van ons full service bureau EnoRm en uiteindelijk 6 jaar achter elkaar een nummer 1 positie in de Fonk150. Stefan heeft het bedrijf mede geholpen te komen waar het nu staat en daar zijn we 'm natuurlijk dankbaar voor.’
Nuijten: ‘Sinds ik Fightclub op heb gericht was groei altijd mijn hoofdfocus. Nu ik de laatste twee jaar iets anders op de 'ondernemerstoel' heb gezeten, heb ik gerealiseerd dat er voor de huidige situatie anderen binnen Fightclub zijn die dat leuker vinden en er misschien ook wel beter in zijn. Afgelopen weken heb ik dit in alle openheid met het team besproken en zo ben ik tot de conclusie gekomen dat het tijd is geworden om het stokje over te dragen. Nu kan ik me weer volledig richten op wat ik het leukst vind; ondernemen. 'Same fight, different ring’. Ik wil Hugo en Eric super veel succes wensen. Ze kennen het bureau door en door en zijn super committed om wat we samen hebben opgebouwd naar de volgende fase te leiden. Ik heb echt een top tijd gehad en zal altijd met veel liefde blijven terugkijken op deze unieke club.
Samen met founder Cees Faes blijft de leiding van het bureau verder ongewijzigd. Daarnaast trok Fightclub onlangs award-winning Creative Director Richard Hol aan. Van Mol: 'Met de komst van Richard (voorheen o.a. JWT Dubai/London, Grey Amsterdam, Nomads Dubai/Singapore, Wavemaker Amsterdam) halen we een creatief zwaargewicht binnen met brede (inter)nationale ervaring.'
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De Superbowl-commercial top 5 volgens NYT
- Crocodile Agency aan de slag voor Pladis
- Fairphone: nieuwe merkidentiteit en internationale campagne
- Roorda wordt strategisch campagnebureau voor UWV
- Theun Eijkemans volgt Willem-Albert Bol op als CEO
- Europese introductiecampagne Mitsubishi Outlander PHEV Life Is...
Laatste Nieuws
- IPG Mediabrands lanceert Mediabrands... 20-02-2025
- Salsa Shop leidt de... 20-02-2025
- Porsche en Dentsu Creative... 19-02-2025
- Rien van Beemen (Mediahuis):... 19-02-2025
- Toyota helpt bij heimwee19-02-2025
- Motilayo Williams over haar... 18-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day