[Esprix] Esprix geopend voor inzendingen
- Bureaus
- 4 jan 2024 @ 10:45
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - StrategieAwardsConcept
- 4 jan 2024 @ 10:45
- Peter van Woensel Kooy
Esprix (www.esprix.nl) staat weer open voor de beste cases van 2023. In totaal zijn er dertien categorieën met ieder hun eigen jury bestaande uit marketeers, creatieven, producers en strategen. In 2024 zijn er maar liefst 144 juryleden die het ingezonden werk gaan beoordelen op creativiteit en resultaat. De prijs is dan ook bijzonder gewild.
Sinds vorig jaar heeft de organisatie de categorie Long Term toegevoegd. Die is er voor alle langlopende campagnes die bijzonder creatief waren en aantoonbare resultaten hebben behaald. Voor deze categorie heeft Esprix de randvoorwaarde verder aangescherpt: de campagne dient per j.l. 1 januari minstens drie jaar gelopen te hebben. Met als voorwaarde dat ze wel actief waren in 2023 en niet eerder als geheel bekroond zijn.
Eindjuryvoorzitter Edward van de Ridder (Alfred) legt uit: 'Ik weet natuurlijk niet wat de resultaten waren van al die campagnes die ik gezien heb, maar strategisch en creatief was er veel mooi werk in 2023. We willen dan ook alle marketeers en bureaus uitnodigen om hun favoriete case in te sturen en die te laten beoordelen door onze veelzijdige jury. En dit jaar richt ik me expliciet ook tot de bedrijven en start-ups die een nieuw product hebben gelanceerd. Daarvoor hebben we een aparte categorie: New Business Concepts. Want marketing gaat niet alleen om communicatie. Het gaat om het veroveren van markten, bijvoorbeeld met innovatieve producten, diensten of klantervaringen.'
Je kunt nu insturen voor de volgende categorieën, met ieder haar eigen juryvoorzitter:
1. Business to business & Employee experience - categorievoorzitter Regina Romeijn (MediaMonks)
2. Business to consumer - Gerben van Walt Meijer (Samsung)
3. Business for Good - Nancy Poleon (BrandedU)
4. Charity & Not-for-profit - Joeri Jansen (Roorda)
5. Consumer services - Nathalie Nijhuis-Lam (Philips)
6. Durables. – Nina de Ridder (Dept)
7. Fast moving - Susan Houben (SodaStream)
8. Long Term - Michiel Rijshouwer (Persuade)
9. Media, Entertainment & Communications - Rindert de Lange (Odido)
10. New business concepts - Boris Nihom (Dentsu Creative Amsterdam)
11. Retail, eTail & eCommerce - Richard van de Steeg (UM Nederland)
12. Sales promotions & Activations - Annette Menheere (Ministerie VWS)
13. Smart budget - Levi Sars (Fama Volat)
Wil je weten wie nog meer in de jury’s zitten, check dan https://www.esprix.nl/jury/juryleden
Inschrijven van cases kan tot en met 12 februari 2024.
Voor meer info: www.esprix.nl. Vragen kun je stellen via info@esprix.nl.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Het Rijksmuseum neemt je mee op een... 05-11-2024
- VGZ vervolgt campagne met Eva Eikhout05-11-2024
- Adnight pakt na Amsterdam en Brussel... 04-11-2024
- ‘Digitaal knooppunt’ maakt... 31-10-2024
- De toenemende groei van podcasts en... 30-10-2024
- ANWB zet captcha in bij... 29-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing