Schiphol lanceert campagne voor stressvrije security
- Bureaus
- 6 aug 2024 @ 13:55
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 6 aug 2024 @ 13:55
- Michiel van Zaane
In aanloop naar de drukke zomervakantie heeft Schiphol in samenwerking met diverse bureaus een nieuwe campagne gelanceerd onder de noemer ‘Get Ready for Security’. Het doel van deze campagne is reizigers te voorzien van praktische tips om de securitycontrole soepel en stressvrij te doorlopen.
De campagne, gemaakt in samenwerking met Act.agency, Popcorn Stories en Initiative, benadrukt het belang van een goede voorbereiding. Reizigers worden aangemoedigd om thuis al rekening te houden met de securitycontrole door bijvoorbeeld dunne kleding aan te trekken en hun handbagage slim in te pakken. Daarnaast biedt Schiphol de mogelijkheid om vooraf een tijdslot te reserveren voor de security check.
Michiel Klein Schiphorst van Act.agency: ‘Met deze campagne willen we de securitycontrole voor reizigers aangenamer maken. Door reizigers te informeren en te stimuleren om zich goed voor te bereiden, hopen we dat zij met een positief gevoel door de security gaan.’
De campagne is op diverse kanalen verspreid, waaronder sociale media, radio en e-mail. Door deze brede inzet wil Schiphol zoveel mogelijk reizigers bereiken en informeren.
Credits:
Opdrachtgever: Schiphol
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Robin Straatman, Sanne Hermsen, Anne-Lotte Paymans, Lenny Eeuwes Bureau: Act.agency
Verantwoordelijk bij bureau: Saskia Schreuders, Michiel Klein Schiphorst, Renée Bainczyk
Media: Initiative
Film & Audio production: Popcorn Stories
Fotografie: Sjors Massar
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Zalando presenteert nieuwe... 09-09-2024
- RA*W presenteert After-Cannes talk06-09-2024
- Dentsu wint wereldwijde mediapitch... 05-09-2024
- Health-e start campagne om digitale... 05-09-2024
- Nieuwe Bolletje-campagne vol pit(jes)04-09-2024
- Winnaars Gerety Awards 2024 bekend,... 03-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing