Vloggers op zoek naar nieuwe Spa-smaak

  • Content
  • 14 aug 2018 @ 12:56
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentVideoVloggen

Spa Nederland introduceert later dit jaar een nieuwe smaak genaamd Touch Of en neemt daartoe vloggers Francesca Kookt (foto), de Huismuts, Foodness en ex-voetbalster Anouk Hoogendijk in de arm.

In de vlogs gaan de influencers op zoek naar een nieuwe Spa-smaak door stil te staan 'bij hun eigen natuurlijke interesses en inspiratiebronnen'. Doel is om kijkers van de vlogs te inspireren mee te denken over de nieuwe smaak en een eigen idee in te zenden. Het idee met de meeste stemmen wordt later dit jaar geïntroduceerd als de achtste smaak genaamd Spa Touch Of.

Ga naar de website voor meer informatie.



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken