Restyle voor Venco

  • Design
  • 4 nov 2013 @ 20:59
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Packaging designVisual id

Venco vond een receptverbetering een goede aanleiding om ook de verpakkingen te optimaliseren. Millford ontwikkelde het design van de verpakkingen en restylde het logo.

Het herkenbare kroontje en het rode vlak zijn nog aanwezig, maar in een nieuw jasje. Venco wilt hiermee laten zien dat het een merk is dat met z’n tijd mee gaat en steeds zoekt naar nieuwe mogelijkheden.

Bureau: Millford
Opdrachtgever: Cloetta Holland
Merk: Venco

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Meest gelezen

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken