Reuzenpakken Senseo op dak Douwe Egberts

  • Design
  • 5 mrt 2015 @ 16:05
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • BrandingVisual idPackaging design

Medewerkers van koffiebranderij Douwe Egberts en voorbijgangers werden gisteren in Utrecht verrast met de verschijning van zes enorme pakken Senseo. Op het dak van de branderij aan de Vleutensevaart staan nu zes opblaasbare koffiepakken van 3 meter breed en 4 meter hoog.

De pakken, gemaakt door Publi-Air, zijn geplaatst ter promotie van het vernieuwde Senseo. De komende dagen zullen ze ook op andere locaties opduiken, zoals het hoofdkantoor van Douwe Egberts in Amsterdam, de koffie- en theefabriek in Joure en bij Philips Nederland in Eindhoven.

De koffieblends, verpakkingen en apparaten van Senseo zijn vernieuwd, dus voert Douwe Egberts de komende weken een promotiecampagne uit. Veertien jaar na de introductie van het merk is Senseo volgens de koffiebrander de meest gedronken ‘single serve’ (éénkops) koffie in Nederland. Volgens onderzoek van het bedrijf gebruikt 40 procent van de Nederlanders dagelijks een Senseo-apparaat en worden er elke dag meer dan 5,2 miljoen koppen koffie mee gezet.
 
Het nieuwe Senseo assortiment is vanaf deze week verkrijgbaar in de Nederlandse supermarkten. 

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Meest gelezen

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken