Sietze Rademaker naar sonic branding bureau Amp.Amsterdam
- Design
- 3 jul 2019 @ 10:16
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 3 jul 2019 @ 10:16
- Nanny Kuilboer
Sietze Rademaker wordt Director New Business & Sonic Branding bij Amp.Amsterdam. Ook treedt hij toe tot het managementteam, dat naast Rademaker bestaat uit CEO/Managing Director Joost Haartsen en Executive Creative Director Diederik van Middelkoop.
Graag pole position in sonic branding
Rademaker heeft ruim dertien jaar ervaring in de wereld van muziek en tech en werkte eerder bij bedrijven als Spotify, Epidemic Sound, Vice en MassiveMusic. De afgelopen anderhalf jaar was hij Managing Director Benelux en Frankrijk bij het Zweedse Epidemic Sound, dat muziek (buiten copyrightorganisaties om) verzorgt voor videomakers in de breedste zin van het woord. Met de komst van Rademaker wil de sonic branding company de groei die ze doormaakt nog verder versnellen.
Rademaker: ‘Dit is dé tijd is voor merken om zich te buigen over hun sound en de vraag wat ze daar mee kunnen doen. Met alle voice controlled apparaten die we reeds hebben en zullen gaan hebben en de enorme toename van bijvoorbeeld podcasting, neemt sound een steeds belangrijkere positie in. Daar wil ik met Amp.Amsterdam graag pole position voor staan. Amp.Amsterdam heeft alle knowhow in huis en onderscheidt zich daarnaast door de goede band met Universal Music. In de markt voor video gaat nu tien keer zoveel geld om als in audio, terwijl mensen ongeveer evenveel tijd aan beide besteden. Je kunt daaruit wel opmaken dat er een enorme shift zal plaatsvinden in waar marketingbudgetten heen zullen gaan. Met Amp.Amsterdam zullen wij er alles aan doen om vooraan te staan!’
In de markt voor video gaat nu tien keer zoveel geld om als in audio, terwijl mensen ongeveer evenveel tijd aan beide besteden
Verhuizing markeerde nieuwe fase
Joost Haartsen, CEO en Managing Director: ‘De verhuizing naar ons nieuwe pand aan de Stadhouderskade vorig jaar markeerde een nieuwe fase voor Amp.Amsterdam. Het voelt bijna alsof we nu pas echt gaan beginnen. Met een steeds sterker portfolio aan lokale en internationale klanten was het nodig om ons managementteam te versterken. Ik ben ongelofelijk blij dat we dit met Sietze kunnen gaan doen. Hij heeft de afgelopen dertien jaar ervaring opgebouwd op alle gebieden waar we ons bij Amp.Amsterdam mee bezig houden en is daarbij een muziek mens pur sang.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- G-Star en Museum Rembrandthuis... 31-10-2024
- Suite702 creëert kunstige campagne... 28-10-2024
- BNO lanceert mission statement AI25-10-2024
- Nathalie van Sasse van Ysselt is... 20-10-2024
- Opvallers lanceert Inpakservice17-10-2024
- Xpeng mobiliteitspartner DDW 2024 17-10-2024