♪ Excelsis Deo in de gloria ♪ door Lovebrand Designers

  • Design
  • 24 dec 2019 @ 06:00
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Packaging designConcept

De vingers van het Amersfoortse designbureau Lovebrand Designers - onderdeel van LVB - gingen jeuken bij het zien van alle ‘verkerste’ producten in de winkels.

Lovebrand Designers ging aan de slag met het packaging design voor een denkbeeldige deo.

Kerstgekte

Art director Ferdi van der Veen over ‘de enige echte Excelsis Deo’: ‘De winkels liggen er vol mee: producten die zijn “verkerst”. Kersttruien, kerstmokken, kerstkaarten, kerstbomen, kerstbroodjes, kerstburgers, kerstsokken; je kunt het zo gek niet bedenken of er is een kersteditie van. Wij gaan graag nog een stapje verder en ontwierpen speciaal voor de kerstdagen het packaging design voor deze Excelsis Deo. Een grote knipoog naar de enorme kerstgekte, maar met een serieuze boodschap: alleen met een onderscheidend design val je op.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Meest gelezen

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken