Hak start reclamepitch
- Food-en-retail
- 22 feb 2013 @ 00:00
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- MerkenBrandingFood
- 22 feb 2013 @ 00:00
- Redactie MarketingTribune
Groente- en fruitfabrikant Hak start in maart de oriëntatie op een nieuwe merkcampagne onder begeleiding van Conclusion Communication Architects (CCA). Naast het huidige reclamebureau Etcetera zijn vier andere bureaus, te weten TBWA, Alfred, IFB McCANN en Launched, uitgenodigd voor een eerste kennismakingsronde.
Hak zal na deze eerste fase uiteindelijk drie bureaus vragen een strategisch en creatief concept uit te werken. Voor eind april wil het bedrijf een definitieve bureaukeuze maken.
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo legt na crisisjaar solide basis voor hernieuwde groei
- Nieuwe spaaractie Jumbo speelt in op producten Van Dichtbij
- [onderzoek] 'Beperkt aantal retailers echt onderscheidend'
- Today is Greenday combineert gezond - gewild en betaalbaar
- [column] Van traditie naar transformatie: duurzaamheid in de...
- Pringles lanceert nieuwe campagne in samenwerking met Super...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Netto-omzet van Action tikt in 2024... 30-01-2025
- Nieuwe trends bij Xenos30-01-2025
- Primark lanceert adaptive collectie30-01-2025
- Blokker-franchisenemers naar KlusWijs30-01-2025
- [update] Ceo Ton van Veen verlaat... 29-01-2025
- Blue Band schakelt Gordon Ramsay in... 29-01-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day