[video] Geraldine Kemper opent Nestlé’s Kitkat Chocolatory
- Food-en-retail
- 4 dec 2017 @ 10:49
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodMarketing
- 4 dec 2017 @ 10:49
- Redactie Food en Retail
Geraldine Kemper heeft de Kitkat Chocolatory op Utrecht Centraal Station geopend. Hier kunnen chocoladeliefhebbers tot en met 23 december hun hart ophalen, belooft het merk.
'Zo is het mogelijk om een persoonlijke, exclusieve Kitkat te maken waarbij je kunt kiezen uit pure, melk of witte chocolade. Net als alle andere chocoladeproducten van Nestlé Nederland zijn ook deze Kitkat’s 100% duurzaam ingekocht volgens het Nestlé Cocoa Plan in samenwerking met UTZ.'
'Naast unieke samenstellingen door zelfgekozen toppings en feestelijke verpakkingen, zijn er ook kant-en-klare Special Editions te verkrijgen met bijvoorbeeld stroopwafel, pepernoten en karamelblokjes', belooft het candy merk.
Verleidelijk
Geraldine Kemper heeft gekozen voor melkchocolade met stroopwafel-, wit chocoladeschaafsel- en gouden knettersuikertoppings, zegt ze bij de opening. 'Dit zijn mijn favoriete smaken, nu al zin in', aldus de eregast. 'We zijn heel blij dat we onze Kitkat-fans eindelijk hun eigen creatie op hun Kitkat kunnen laten maken. En de keuze uit de special editions is ook heel verleidelijk, Movie Time, Sweet Roses, So Nutty, Heavenly Dark, Spicy Ginger en vooral The Dutch is natuurlijk super voor de Nederlandse Kitkat-fan', vult Martine Olijslagers-Kuip, business executive officer van Nestlé Chocolade aan. De Kitkat Chocolatory is officieel nog geopend tot en met zaterdag 23 december. (PvWK)
Op onderstaande video zie je Geraldine Kemper de Nestlé’s Kitkat Chocolatory op Utrecht Centraal openen. Haar favoriete Kitkat is volgens Nestlé Nederland een melk variant met stroopwafel, wit chocoladeschaafsel en gouden knettersuiker als toppings erop.
Achtergrond Nestlé Cocoa Plan
Nestlé Nederland koopt vanaf 2017 voor al haar merken duurzaam gecertificeerde cacao in, in samenwerking met UTZ. Nestlé’s Nederlandse chocolademerken zijn onder meer Kitkat, Smarties, Nestlé L’Atelier en Lion. Met deze belangrijke mijlpaal is de fundering voor de productie van duurzame chocolade gelegd. Het Nestlé Cocoa Plan werd gelanceerd in 2009 met als pilaren Beter leven, Betere landbouw en Betere cacao. Het is het resultaat van een co-creatie van alle partijen in de cacaoketen.
Over Nestlé
'Nestlé is ‘s werelds grootste voedingsmiddelenproducent. We zijn in 189 landen wereldwijd aanwezig en onze 328.000 medewerkers zijn gecommitteerd aan Nestlé’ s missie om de kwaliteit van leven te verbeteren en bij te dragen aan een gezondere toekomst. Wij richten ons met deze missie op individuen en gezinnen, leefgemeenschappen en de planeet. Nestlé biedt een breed portfolio van producten en diensten waar mensen en hun huisdieren ieder moment van de dag van kunnen genieten. De bijna 2000 merken variëren van wereldwijd iconische merken als Nescafé en Nespresso tot en met lokale favorieten als Bros. In Nederland worden daarnaast onder meer Maggi, Kitkat, Nestlé babyvoeding zoals Nestlé PyjamaPapje en Nan Optipro verkocht, alsook water waaronder San Pellegrino en Vittel, en voeding voor honden en katten zoals Felix, Bonzo en Purina One. Nestlé is sinds haar oprichting meer dan 150 jaar geleden gevestigd in het Zwitserse Vevey. Het Nederlandse hoofdkantoor is gevestigd in Amstelveen, onze babyvoedingsfabriek in Nunspeet. Bij Nestlé Nederland werken ruim 1000 mensen. Voor meer informatie kijk hier.' (bron: Nestlé)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Nestlé L’Atelier
- Geraldine Kemper
- knettersuiker
- chocoladeschaafsel
- Cocoa Plan
- Beter leven
- Nestlé’s Kitkat Chocolatory
- Utrecht Centraal
- chocolademerken
- missie
- Kitkat
- Betere cacao
- Smarties
- wereldwijd
- Nestlé Nederland
- stroopwafel
- Betere landbouw
- Nestlé
- Lion
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuw foodmerk Jumbo's in Nederland en België van start
- Kerst 2024: John Lewis maakt reputatie waar
- Huidverzorgingsmerk The Ordinary start anti-Black...
- Column Lego: steen voor steen een succesvolle innovator
- Nieuw onderzoek toont groeiende populariteit van afhaalpunten...
- Hornbach voor zevende maal op zoek naar beste klusser van...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Kerst 2024: John Lewis maakt... 12-11-2024
- Albert Heijn lanceert Mijn AH... 11-11-2024
- Nieuw kennisplatform voor non-food... 11-11-2024
- Oot Granola in zee met Yvette van... 08-11-2024
- Kruidvat voor tweede keer ABN Amro... 08-11-2024
- Taste of Horecava biedt ruimte... 08-11-2024